کد خبر: ۲۵۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020March 26
پس از کنترل ویروس کرونا، آثار اجتماعی بیماری کرونا تا مدتی در کشور باقی خواهد ماند. تلاش داریم تا در ماه مبارک رمضان تزریق مالی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم تاثیرات این بیماری را کاهش دهیم
شفاآنلاین>سلامت>رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از فعالیت ۲۷ هزار داوطلب در طرح کنترل بیماری کرونا و غربالگری مردم خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،محمد نصیری در جلسه شورای معاونان هلال احمر خراسان شمالی گفت: از همان ابتدای احتمال شیوع بیماری کرونا در کشور و پیش از دستورات دولت، برنامه ریزی های مقابله با این ویروس را انجام داده و تصمیم به قطع زنجیره انتقال و ارائه آموزش‌ها گرفتیم.  

نصیری همچنین توزیع بیش از ۲۶۰ هزار ماسک، فوم بهداشتی و ۵۰ هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم کشور را بخش کوچکی از خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دانست و گفت: پس از کنترل ویروس کرونا، آثار اجتماعی بیماری کرونا تا مدتی در کشور باقی خواهد ماند. تلاش داریم تا در ماه مبارک رمضان تزریق مالی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم تاثیرات این بیماری را کاهش دهیم.  

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: همه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در عید نوروز سال های گذشته مشغول خدمات به مسافران در قالب طرح نوروزی بودند اما پارسال سیل و امسال بیماری کرونا تلاش داوطلبان و امدادگران را دوچندان کرده است.  

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی همچنین سال گذشته را پر مخاطره‌ترین سال در تاریخ تاسیس جمعیت هلال احمر در کشور اعلام کرد که با همدلی مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شد و گفت: بحران کرونا را نیز با همراهی مردم و مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: