کد خبر: ۲۵۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 27
چند شركت بزرگ در مدار توليد این محصولات بهداشتی ورود کرده‌اند و اوايل هفته آینده با نظارت سازمان غذا و دارو، حجم توزيعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزايش می‌یابد
شفاآنلاین>سلامت>مدیر کل داروی سازمان غذا و دارو با شیوع ویروس کرونا از توزيع ژل های ضدعفونی در داروخانه‌های تهران خبر داد و گفت: محلول های ضدعفونی کننده از امروز در ٧٠٠ داروخانه تهران، توزيع می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،غلامحسین مهرعلیان مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ، از توزیع گسترده محلول و ژل های ضدعفونی در داروخانه های تهران خبر داد و گفت:  با تدابیر اندیشیده شده به منظور تامین و محلول های ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم، چند شركت بزرگ در مدار توليد این محصولات ورود کرده‌اند و اوايل هفته آینده با نظارت سازمان غذا و دارو، حجم توزيعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزايش می‌یابد.

تامین ترکیب دارویی کنترل علائم بیماری کرونا

 مهرعلیان در مورد تامین ترکیب دارویی کنترل علائم بیماری کرونا برای مراکز درمانی نیز تصریح کرد: همه اقلام به اندازه کافی در فاز اول به معاونت بهداشت تحويل داده شده است.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به فاز دوم تامین رژیم دارویی بیماری کرونا، بیان کرد: در انتظار ترخیص داروی کلترا هستیم و داروهایی چون اسلتاميوير، كلروكين و ريباورين به اندازه کافی، اوایل هفته آینده در اختيار معاونت ها قرار می‌گيرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: