کد خبر: ۲۵۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 18
کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه روز پنج‌شنبه (یکم اسفند ماه)، ساعت ۸ تا ۱۸ در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود
شفاآنلاین>سلامت>کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه با بررسی موضوعاتی چون روش‌های تحقیق در علوم شناختی و رسانه، فلسفه ذهن و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه و ... در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش شفاآنلاین، کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه روز پنج‌شنبه (یکم اسفند ماه)، ساعت ۸ تا ۱۸ در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

روش‌های تحقیق در علوم شناختی و رسانه، فلسفه ذهن و رسانه، انسان ‌شناسی و زبان شناسی شناختی و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه، علوم تصمیم و رسانه، روان‌شناسی شناختی و رسانه، جامعه‌شناسی شناختی و رسانه، اقتصاد رفتاری و رسانه، بازاریابی عصبی و رسانه، سیاستگذاری عمومی و رسانه،تربیت فردی و رسانه از جمله محورهای کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه هستند.

دکتر سورنا ستاری  (معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان)، محمد جواد لاریجانی (رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی)، باقر ساروخانی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، دکتر حمیدرضا پوراعتماد (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)، عطاءالله رفیعی آتانی (عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت)، محمد حاتمی (رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور) از جمله سخنرانان این نشست خواهند بود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: