کد خبر: ۲۵۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020February 10
۳۶ مبادی مرزی را کنترل مجهز می‌کنیم و حتی زباله‌های هواپیمایی که دانشجویان را از چین آورد با روش مشخصی امحا کردیم
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت از کنترل و تجهیز ۳۶ مبادی مرزی کشور به منظور مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: زباله های هواپیمایی که دانشجویان را از چین آورد، با روش مشخصی امحا شد.

به گزارش شفاآنلاین ، سعید نمکی در مراسم بهره برداری از پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد گفت: وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی همکاری موثری در استقرار سامانه برخط بیمه شدگان داشته‌اند.

وی از همراهی تامین اجتماعی در تسویه بدهی‌ها تشکر کرد و گفت: با وجود مطالبات معوق در سال ۹۸ خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی متوقف نشد و ما نیز با آنها همکاری کردیم.

وزیر بهداشت گفت: در ابتدای سال با وجود مشکلات مالی خدمات رسانی به ۲۵ استان سیل زده را انجام دادیم و ۵,۰۰۰ میلیارد تومان بودجه پایان سال را نیز دریافت نکرده بودیم و با وجود انبوه حیوانات کشته شده در سیل، از اپیدمی بیماری جلوگیری کردیم.

وی در مورد کرونا ویروس جدید، افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد تایید شده‌ای نداریم و تمامی موارد مشکوک را معاینه منظم داریم.

وی تاکید کرد: ۳۶ مبادی مرزی را کنترل مجهز می‌کنیم و حتی زباله‌های هواپیمایی که دانشجویان را از چین آورد با روش مشخصی امحا کردیم.

نمکی اظهار داشت: تمام زباله‌های مرکز نگهداری آنها را نیز با روش تعریف شده امحا می‌کنیم و دعا کنید تا دو هفته آینده را نیز بتوانیم با موفقیت سپری کنیم.

به گفته وی، پروازها نیز تا امروز قطع بوده است و تا دو هفته آینده امیدواریم بتوانیم فاز اول کرونا را مدیریت کنیم.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: