کد خبر: ۲۴۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۸ - 2020January 06
زمان شرکت در این فراخوان، از دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ به مدت یک هفته برقرار است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از اعلام فراخوان ثبت لحظه ها و قاب یادگار، به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ، کیانوش جهانپور، در فراخوانی به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، از تمامی همکاران نظام سلامت<Health> در سراسر کشور دعوت کرد در پیامی ضمن تسلیت به هم میهنان عزیز، به عنوان یکی از سربازان حفظ و مراقبت از سلامت مردم، در کمتر از یک دقیقه خطاب به سردار مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، احساس و پیام خود را به صورت ویدئویی ثبت و منتشر کنند.

در این فراخوان آمده است: با توجه به درخواست‌های مکرر همکاران در سراسر کشور برای ایجاد زمینه‌ای مشترک جهت ثبت و انتشار احساسات خود در اندوه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از، تمامی همکاران نظام سلامت در سراسر کشور دعوت می‌شود تا در پیامی ضمن تسلیت به هم میهنان عزیز، به عنوان یکی از سربازان حفظ و مراقبت از سلامت مردم، در کمتر از یک دقیقه خطاب به سردار مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، احساس و پیام خود را به صورت ویدئویی ثبت و منتشر کنند و یا با مهیای محلی ساده، در کنار عکس سردار دل‌ها، شمعی به یاد همه شهدای انقلاب، امام شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، روشن و عکسی به یادگار ثبت و منتشر کنند.

بر اساس این گزارش، شیوه انتشار از طریق فضاهای مجازی فعال معاونت‌های دانشگاه‌ها و همچنین، ارسال به نشانی @sardare_vatan و یا صفحه وبدا در اینستاگرام به نشانی @webda ، است.

همچنین، زمان شرکت در این فراخوان، از دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ به مدت یک هفته برقرار است.

همکاران نظام سلامت عکس و فیلم‌های خود را حتماً با هشتگ #سردار_دل‌ها در فضای مجازی بارگذاری کنند.

بر اساس همین گزارش، مناسب‌ترین موقعیت در محل کار و با لباس خدمت اعم از، بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، پایگاه‌های اورژانس، داروخانه‌ها و تمامی مراکز ارائه خدمت، خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات سلامت شهری و روستایی خواهد بود.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: