کد خبر: ۲۴۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 10
با توجه به موقعیت منطقه، فرصت های بسیار خوبی برای جذب دانشجوی خارجی در رشته های گروه های علوم توانبخشی وجود دارد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم فعالیت اعضای هیئت علمی دانشکده توانبخشی در عرصه بالین تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا زالی، در بازدید از دانشکده علوم توانبخشی، با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه دانشکده علوم توانبخشی<Rehabilitation> دانشگاه در بین سایردانشگاه های علوم پزشکی، گفت: با همت بلند اعضای هیئت علمی، نسبت به تحقق این هدف بسیار امیدواریم.

وی با اشاره به لزوم فعالیت اعضای هیئت علمی این دانشکده در عرصه بالین، تاکید کرد: اما در عین حال باید برای برطرف کردن چالش هایی همچون خستگی نیروی انسانی، کمبود به کارگیری نیروهای طرحی و مسائل مربوط به کارانه اعضای هیئت علمی اقدامات لازم انجام شود.

زالی با اشاره به ظرفیت های پژوهشی و آموزشی دانشکده علوم توانبخشی، خواستار برنامه ریزی برای راه اندازی مقطع دکتری تخصصی در رشته های دارای ظرفیت شد.

وی همچنین بر ضرورت گسترش فعالیت های بین المللی دانشکده علوم توانبخشی تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت منطقه، فرصت های بسیار خوبی برای جذب دانشجوی خارجی در رشته های گروه های علوم توانبخشی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن اعلام حمایت از طرح هایی که در راستای جذب دانشجویان خارجی انجام می شود، یادآور شد: استراتژی دانشگاه ایجاد یک کالج بین المللی است.

زالی با ابراز رضایت از روند رشد پژوهشی در دانشکده توانبخشی، تاکید کرد: پررنگ کردن فعالیت کلینیک های دانشکده باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با  تاکید بر ضرورت حفظ هویت آموزشی دانشکده علوم توانبخشی، اظهار کرد: ضروی است برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های اعضای هیئت علمی دانشکده، در چارچوب قانون، از شتابزدگی در بازنشسته شدن اساتید جلوگیری کرد. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: