کد خبر: ۲۴۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019December 10
شرایط اقتصادی و سیاسی روز جامعه، اقتصاد سلامت، هزینه های واقعی خدمات پزشکی، تعرفه و تعهدات سازمان های بیمه گر به مراکز درمانی، در بیست و هفتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی، به بحث گذاشته خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت>دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، به تشریح برنامه ها و اهداف بیست و هفتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی، پرداخت.

به گزارش شفاآنلاین، هادی عبداللهی، در تشریح برنامه های بیست و هفتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی، گفت: این مجمع روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی، اجرایی و اعضای انجمن همراه با انتخابات دو سالانه شورای مرکزی انجمن برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی، افزود: شرایط اقتصادی و سیاسی روز جامعه، اقتصاد سلامت<Health>، هزینه های واقعی خدمات پزشکی، تعرفه و تعهدات سازمان های بیمه گر به مراکز درمانی، در بیست و هفتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی، به بحث گذاشته خواهد شد. 

وی ادامه داد: برنامه افتتاحیه مجمع با حضور میهمانان و شخصیت های مختلف سیاسی و اجرایی آغاز خواهد شد و سپس سخنرانی دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی را خواهیم داشت و در ادامه یکی از شخصیت های سیاسی سخنرانی خواهد داشت و سپس بازرسین انجمن گزارش خود را ارائه خواهند داد.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، همچنین از برگزاری انتخابات دو سالانه شورای مرکزی به عنوان بزرگ ترین تشکل سیاسی و صنفی جامعه پزشکی کشور با حضور اعضا از سراسر کشور  خبر داد و افزود: پانل سیاسی و اقتصادی مجمع نیز با حضور علی شکوری راد و فرشادمومنی همراه با تریبون آزاد به تحلیل شرایط اقتصادی و سیاسی روز می پردازد.

عبداللهی ادامه داد: همچنین در برنامه عصر پانل صنفی با حضور علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، همراه با تریبون آزاد با حضور نمایندگان گروه ها و کانال های فضای مجازی و اعضای انجمن و اقشار جامعه پزشکی برگزار می شود.

وی، به موضوع پانل صنفی اشاره کرد و افزود: این پانل به اقتصاد سلامت (هزینه واقعی خدمات و تعرفه) و پرداخت های سازمان های بیمه گر به مراکز درمانی اختصاص خواهد داشت و در همین زمینه، مسئولین امر و جامعه پزشکی، به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: