کد خبر: ۲۴۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019November 24
سرماخوردگی های ساده ویروسی را باید تحمل کرد و درمان نشود چرا که باعث دفع مواد زائد از ناحیه مغز و سینوس ها می شود، آب ریزش بینی و ترشحات را نباید درمان کرد اما اگر بیش از ۳ یا ۴ روز طول کشیده شود باید به پزشک مراجعه کنند.
شفاآنلاین>سلامت>یک متخصص طب سنتی به هموطنان توصیه کرد که سرماخوردگی های ساده ویروسی را تحمل کرده و درمان نکنید .

به گزارش شفاآنلاین،ناصر رضایی پور  ، به بیماری شایع در فصل پاییز اشاره کرد و گفت: یکی از بیماری های شایع در فصل پاییز سرماخوردگی است که برای پیشگیری از آن نوشیدن دمنوش ها مانند عسل آبلیمو، آویشن ، به و... توصیه می شود که در شربت عسل و آبلیمو ؛ عسل به دلیل خاصیت ضدباکتریایی، ضدویروسی و ضدقارچی و آبلیمو با خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدعفونی‌کننده ای که دارد تاثیرات خوبی در مقاوم‌سازی بدن در برابر این بیماری <Sickness>ایجادمی‌کند.

این متخصص طب سنتی توصیه کرد: سرماخوردگی های ساده ویروسی را باید تحمل کرد و درمان نشود چرا که باعث دفع مواد زائد از ناحیه مغز و سینوس ها می شود، آب ریزش بینی و ترشحات را نباید درمان کرد اما اگر بیش از ۳ یا ۴ روز طول کشیده شود باید به پزشک مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: هموطنان از تشخیص و تجویز درمان های خودسرانه پرهیز کنند.

رضایی پور به ورزش مناسب هر فصل اشاره کرد و گفت: توصیه می شود برای ورزش مناسب هر فصل به پزشک و مربیان مسلط مراجعه شود.

وی افزود: چنانچه توصیه‌های تندرستی پاییزی رعایت نشوند، بیماری‌هایی چون تب‌، دردهای مفصلی و سیاتیک، بزرگی طحال، مشکلات ادراری، بیماری‌های روحی و روانی چون افسردگی و اندوه، بیماری‌های ریوی چون سل، جنون، آبله و...، در این فصل شایع می‌شوند.مهر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: