کد خبر: ۲۴۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 21
مواردی مربوط به موضوع درمان در جنوب تهران وجود نداشته است؛ مانند آنژیوگرافی قلب، عمل جراحی قلب باز و پیوند که ما در این بیمارستان راه‌ اندازی می‌کنیم.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان فیروز آبادی شهرری از راه اندازی بیمارستان جدید 330 تختخوابی ظرف 6 ماه تا یکسال آینده خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، رضا محمدی، رئیس بیمارستان فیروز آبادی شهرری درباره «راه اندازی بیمارستان جدید فیروز آبادی شهرری»، اظهار داشت: بیمارستان 330 تختخوابی در بیمارستان فیروز آبادی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقریباً 25 فوق تخصص در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: مواردی مربوط به موضوع درمان در جنوب تهران وجود نداشته است؛ مانند آنژیوگرافی قلب، عمل جراحی قلب باز و پیوند که ما در این بیمارستان راه‌ اندازی می‌کنیم.

رئیس بیمارستان فیروز آبادی با اشاره به  اینکه 90 درصد کار ساخت این بیمارستان تکمیل شده است، گفت: اگر بودجه لازم برسد، 10 درصد باقی مانده از این ساختمان نیز ظرف 6 ماه تا یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: امکاناتی مانند آنژیوگرافی، ام آر ای، ماموگرافی، افزایش و ارتقاء هیأت علمی که به صورت مستقیم بیماران را ویزیت کرده و عمل جراحی انجام می‌دهند؛ از جمله اقدامات در این بیمارستان است.فارس 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: