کد خبر: ۲۴۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 21
امروزه درمان بعضی از دستگاه‌های خون ساز کودکان و عارضه‌های دیگری مانند مشکلات عصبی از طریق پیوند سلول‌های بنیادی انجام می‌گیرد و در مرکز طبی کودکان انواع پیوندهای سنگین به خوبی انجام می شود.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز طبی کودکان گفت: انجام پیوند سلول‌های بنیادی برای درمان فلج مغزی در مرکز طبی کودکان صرفه‌جویی ارزی زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش شفاآنلاین، رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان، اظهار کرد: در مرکز طبی کودکان خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه سلول‌های بنیادی ارائه می‌شود.

او ادامه داد: امروزه درمان بعضی از دستگاه‌های خون ساز کودکان و عارضه‌های دیگری مانند مشکلات عصبی از طریق پیوند سلول‌های بنیادی انجام می‌گیرد و در مرکز طبی کودکان انواع پیوندهای سنگین به خوبی انجام می شود.

رئیس مرکز طبی کودکان تاکید کرد: در مرکز طبی کودکان بخش دیگری راه‌اندازی شده است که خدمات بعد از انجام پیوند را به بیماران ارائه می‌دهد. اگر کودکان پس از انجام پیوند دچار عوارض خاصی شوند توسط متخصصان تحت نظر قرار می‌گیرند.

بدو در ادامه افزود: مرکز طبی کودکان با بکارگیری روش‌های درمانی جدید مورد استفاده در دنیا باعث صرفه‌جویی ارزی در کشور می‌شود.

او گفت: هزینه پیوند سلول‌های بنیادی در کشور‌های مشابه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار است، اما این پیوند در مرکز طبی کودکان با هزینه کمتری انجام می‌شود.

رئیس مرکز طبی کودکان یادآوری کرد:  از روش درمانی سلول‌های بنیادی برای بیماران مبتلا به فلج مغزی استفاده می‌شود و تزریق سلول‌های بنیادی به درمان کودکان کمک بزرگی کرده است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: