کد خبر: ۲۴۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 13
این محصول پایه گیاهی و طبیعی و اثربخشی بسیار بالایی بر روی پوست دارد. یکی از مزیت‌های این ژل، ایجاد کلاژن در پوست است، به طوری که می‌تواند به سرعت کلاژن‌سازی پوست را افزایش دهد
شفاآنلاین>سلامت>یافته علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاری با یکی از شرکت‌های فناور، منجر به تولید نانو محصولی برای رفع چین و چروک پوست و از بین بردن آسیب‌های پوستی شد.

به گزارش شفاآنلاین، صفا تابناک، مدیرعامل این شرکت از دستیابی به فناوری تولید ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست خبر داد و گفت: با توجه به دغدغه‌هایی که در بخش زخم‌های پوستی و آسیب‌های حاصل از سوختگی<Burn> داشتم، ۱۵ سال پیش مطالعات بر روی توسعه محصولات مربوط به رفع آسیب‌های سوختگی از پوست را آغاز کردیم و در نهایت با تاسیس این شرکت علاوه بر تولید محصولی در این زمینه، تجاری‌سازی این محصولات را آغاز کردیم.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با این شرکت، خاطر نشان کرد: با توجه به موفقیت‌های به دست آمده در این شرکت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به این فعالیت‌ها علاقه‌مند شد و همکاری مشترکی با این دانشگاه شکل گرفت تا یافته‌های محققان این دانشگاه در بخش مواد ترمیم‌کننده پوست تجاری‌سازی شود.

تابناک با تاکید بر اینکه این همکاری مشترک منجر به دستیابی به فناوری ژل حاوی نانو اتوزوم گامااوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شد، یادآور شد: این محصول پایه گیاهی و طبیعی و اثربخشی بسیار بالایی بر روی پوست دارد. یکی از مزیت‌های این ژل، ایجاد کلاژن در پوست است، به طوری که می‌تواند به سرعت کلاژن‌سازی پوست را افزایش دهد.

به گفته این محقق مطالعات بالینی این ژل نشان می‌دهد که مصرف ۴۰ روزه این ژل می‌تواند موجب تغییر وضعیت پوست آسیب‌دیده شود.

تابناک از آغاز رایزنی با پزشکان برای معرفی این محصول و مزیت‌های آن خبر داد و افزود: قصد نداریم که این محصول را به صورت فروشگاهی عرضه کنیم، بلکه تلاش داریم محصول به صورت تخصصی از طریق پزشکان برای بیماران تجویز شود.

ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول پس از دریافت گواهی‌نانومقیاس در مسیر کسب مجوز تولید از سازمان غذا و دارو است.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: