کد خبر: ۲۴۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 03
برگزاری آکادمی هوش مصنوعی از برنامه‌های جمعی این همایش به شمار می‌رود که در طی آن در خصوص کابردهای هوش مصنوعی در حوزه‌های پزشکی بحث و تبادل نظر می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>رییس بیوبانک آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با اشاره به برگزاری اولین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی، گفت: کاربردی کردن این علم مستلزم ارتباطات متقابل نهادهای فعال در این حوزه است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر منصور فاتحی امروز در نخستین همایش ملی "هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی" با اشاره به برگزاری این همایش اظهار کرد: برگزاری آکادمی هوش مصنوعی از برنامه‌های جمعی این همایش به شمار می‌رود که در طی آن در خصوص کابردهای هوش مصنوعی در حوزه‌های پزشکی بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که در این همایش ۴۶ مقاله علمی ارسال شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ مقاله برای ارائه شفاهی و ۱۴ مقاله برای ارائه‌ پوستر انتخاب شدند.

رییس بیوبانک آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز<the brain> ادامه داد: علاوه بر آن درخواستی از محققان کشور عراق به منظور برگزاری یک دوره آموزشی بالینی در این زمینه برای ما ارسال شد که با همکاری انجمن رادیولوژی ایران این دوره با حضور پنج محقق از این کشور برگزار خواهد شد.

فاتحی با تاکید بر این‌که کاربردی کردن هوش مصنوعی در حوزه‌های پزشکی به صورت جدا از هم امکان‌پذیر نیست، گفت: کاربردی کردن این علم و فناوری در حوزه‌های پزشکی نیازمند ارتباطات متقابل است که امیدواریم با راه‌اندازی شبکه کشوری هوش مصنوعی این امر محقق شود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: