کد خبر: ۲۴۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 02
همکاران ستاد هدایت ایرانشهر از وجود مادر باردار پرخطری که جنین وی در وضعیت نامناسب و خطرناکی قرار داشت و در صورت نبود دریافت بموقع خدمات تخصصی جراحی زنان دچار مرگ حتمی مادر و نوزاد میشد اطلاع دادند
شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:مادر باردار اهل شهرستان سرباز با حضور بموقع و داوطلبانه متخصص زنان از خطر مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش شفاآنلاین، امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از زاهدان، گفت:صبح امروز با فداکاری متخصص زنان و اقدام بموقع اورژانس<Emergency> هوایی ایرانشهر یک مادر باردار و نوزاد در شرف تولد اهل سرباز از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 امینی فرد  افزود:همکاران ستاد هدایت ایرانشهر از وجود مادر باردار پرخطری که جنین وی در وضعیت نامناسب و خطرناکی قرار داشت و در صورت نبود دریافت بموقع خدمات تخصصی جراحی زنان دچار مرگ حتمی مادر و نوزاد میشد اطلاع دادند .

او افزود: باتوجه به شرایط نامناسب و وخیم مادر باردار بلافاصله دکتر بزرگزاده متخصص زنان بصورت داوطلبانه و جهت نجات جان مادر و نوزاد وی بوسیله بالگرد اورژانس هوایی عازم بیمارستان ولایت سربازشد و با حضور بر بالین بیمار و با دقت کامل انجام‌  شدکه منجر به زایمان موفق و سلامت مادر و کودک شد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: