کد خبر: ۲۴۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 29
در این مرکز تست ناهنجاری‌های فیزیکی، ترکیب بدنی، انحرافات در بدن و کمر برای دانشجویان ورودی ۹۸ به صورت رایگان انجام می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>مدیر گروه آموزش تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر از افتتاح مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه صنعتی امیر کبیر خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،تست رایگان مرکزسلامت و تندرستی دانشگاه امیرکبیر برای ورودی‌های جدیداشرف امینی، مدیر گروه آموزش تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، اظهار کرد: مرکز تندرستی و مشاوره ورزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از طرح‌های پایش سلامت از ۵ سال گذشته تا کنون بود که در وزارت علوم مطرح شد.

او افزود: ۷۱ دانشگاه در برنامه این طرح جهت تجهیز مرکز سلامت<Health> و تندرستی قرار دارند.

امینی با اشاره به افتتاح مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ادامه داد: در این مرکز تست ناهنجاری‌های فیزیکی، ترکیب بدنی، انحرافات در بدن و کمر برای دانشجویان ورودی ۹۸ به صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیر گروه آموزش تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: تجهیز، راه اندازی و اجرای تست در این مراکز کار پژوهشی ملی است.

او با اشاره به نبود طرح‌های این چنینی در حوزه تربیت بدنی تصریح کرد: نبود فضا منجر شد که تا امسال این طرح به تعویق بیفتد و بعد از خریداری وسایل و تجهیز، این مراکز افتتاح شود.
آغاز به کار مرکز سلامت و تندرستی از هفته آینده
امینی ادامه داد: از هفته آینده این مرکز در مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر شروع به کار می‌کند.

مدیر گروه آموزش تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر افزود: روش کار در این مرکز به این صورت است که مشاروه می‌دهیم و اگر نقص و مشکلی در بدن دانشجویی وجود داشته باشد توصیه می‌کنیم تا این ناهنجاری‌ها به حداقل برسد.

او گفت: مرکز تندرستی و سلامت طرح جامعی است و هدف از برنامه‌ریزی در این طرح، توسعه ورزش و سلامت است.

امینی با اشاره به برنامه توسعه سال گذشته ابراز کرد: در هر سال وزارت علوم برنامه‌ای در جهت توسعه دانشگاه‌ها دارد که امسال تجهیز و راه‌اندازی این مراکز به مرحله اجرایی رسید و نتیجه خوبی داشت.

مدیر گروه آموزش تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در این مرکز زمان مشاوره و تست برای دانشجویان دانشگاه مشخص می‌کنیم . تست سلامت برای دانشجویان ورودی سال‌های گذشته با پرداخت هزینه کمی انجام می‌شود.
 
او در پایان گفت: این تست‌ها در حوزه تست قند خون و ... انجام نمی‌شود، اما اگر موردی بود، معرفی به پزشک صورت می‌گیرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: