کد خبر: ۲۴۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 24
سال گذشته در روز ۳۰ مهرماه پروفسور به آمریکا سفر کرد و در روز دوم آبان ماه منتطر خبری از پروفسور بودیم که بدانیم کجا هستند اما خبری از پروفسور نشد و سپس پیگیری‌ها آغاز شد
شفاآنلاین>سلامت>همسر دکتر مسعود سلیمانی گفت: با کمک اصحاب رسانه پویش آزادی دانشمند ایرانی را ادامه دهیم تا منجر به آزادی پروفسور شود.

به گزارش شفاآنلاین،مهناز ربیعی همسر دکتر مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی ، با اشاره به شرایط و چگونگی زندانی شدن این دانشمند اظهار کرد: پروفسور با دعوت میو کلینیک برای انجام پروژه تحقیقاتی به آمریکا سفر کرد.

او افزود: ابتدا پروفسور برای رفتن به این کلینیک مخالفت می‌کردند اما با اصرار کلینیک و پس از گرفتن وقت مطالعاتی از دانشگاه عازم سفر شدند.

ربیعی گفت: سال گذشته در روز ۳۰ مهرماه پروفسور به آمریکا سفر کرد و در روز دوم آبان ماه منتطر خبری از پروفسور بودیم که بدانیم کجا هستند اما خبری از پروفسور نشد و سپس پیگیری‌ها آغاز شد.

ربیعی با اشاره زندانی شدن دکتر مسعود سلیمانی تصریح کرد: تنها راه ارتباطی با پروفسور، تلفن یکطرفه است که از طرف ایشان در ساعت‌های خاصی برقرار می‌شود.


او گفت: شرایط پروفسور مساعد نیست و ایشان بیماری<Sickness> روده‌ای دارند که با یک سری غذاها، استرس و... تشدید می‌شود.

همسر دانشمند ایرانی اظهارکرد: این دردها گاهی بسیار شدید و همانند دردهای قلبی هستند.

ربیعی گفت: بیماری پروفسور از سال گذشته پس از زندانی شدن، تشدید شد و عود کرد.

او در پایان گفت: با کمک اصحاب رسانه خواستار ادامه‌دار شدن پویش آزادی پروفسور هستیم تا منجر به آزادی او شود.

پویش آزادی دانشمند ایرانی از روز ۳۰ مهرماه مصادف با سالگرد زندانی شدن مسعود سلیمانی در شبکه‌ها و فضاهای مجازی داخلی و خارجی آغاز شده است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: