کد خبر: ۲۴۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 10
اغلب برای ابراز عشق مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند روز ولنتاین ، با این حال بیشتر به رابطه جنسی و شهوت مربوط می شود تا عشق - عشق با صورتی ابراز می شود
شفاآنلاین>اجتماعی>رنگ قرمز یک رنگ گرم و مثبت است که با بیشتر نیازهای جسمی و اراده ما برای زنده ماندن همراه است. قرمز یک انرژی قوی و نیرومند است.قرمز انرژی دارد. احساسات را برانگیخته و به ما انگیزه می دهد تا اقدام کنیم.

به گزارش شفاآنلاین،این نشان دهنده روحیه پیشگام و ویژگیهای رهبری ، تقویت جاه طلبی و عزم است.

همچنین دارای اراده قوی است و می تواند اعتماد به نفس کسانی را که خجالتی و یا فاقد قدرت اراده هستند ،را بالا ببرد.رنگ قرمز نیروی زندگی فیزیکی ما را بیدار می کند.

این رنگ سکسوالیته است و می تواند احساسات عمیق تر و صمیمی تر در ما تحریک کند ، مانند عشق و رابطه جنسی در طرف مثبت یا انتقام و عصبانیت<Anger> .

اغلب برای ابراز عشق مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند روز ولنتاین ، با این حال بیشتر به رابطه جنسی و شهوت مربوط می شود تا عشق - عشق با صورتی ابراز می شود.

در مثبت ترین حالت آن می تواند با انرژی جنسی خود زندگی ایجاد کند ، یا از ابراز منفی خشم و پرخاشگری خود برای سوختن جنگ و ویرانی استفاده کند.

رنگ قرمز می تواند اشتها را تحریک کند ، غالباً برای این منظور در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین میل به غذا و سایر محرک ها را افزایش می دهد.

احاطه بیش از حد قرمز رنگ می تواند باعث تحریک ، آشفتگی و در نهایت عصبانیت ما شود. خیلی کم است و ما محتاط ، دستکاری و ترس می شویم.

در فرهنگهای شرقی مانند چین قرمز رنگ شانس است. اگرچه اوقات در حال تغییر است و بسیاری از عروس های چینی اکنون رنگ سفید دارند ، اما به طور سنتی رنگ عروسی ها است. در فرهنگ هندی نمادی از خلوص است و اغلب در لباس عروسی آنها استفاده می شود.

اگر رنگ مورد علاقه شما قرمز باشد ، در شخصیت شما منعکس خواهد شد!

ویژگی های مثبت و منفی رنگ قرمز

کلمات کلیدی مثبت عبارتند از: عمل ، انرژی و سرعت ، توجه ، جلب اعتماد به نفس ، پرانرژی ، تحریک کننده ، هیجان انگیز ، قدرتمند ، پرشور ، محرک  ، شجاع و قوی ، مصمم.

کلمات کلیدی منفی عبارتند از: پرخاشگر و سلطه گر ، بیش از حد تحمل ، خسته کننده ، عصبانی و سریع تحریک ، بی رحمانه ، ترس و غیرقابل تحمل ، عصیان و لجاجت ، ، خشن و وحشیانه.

نماینده های قرمز

انرژی : سطح انرژی بدنی ما را افزایش می دهد، ضربان قلب و فشار خون ما را افزایش می دهد و باعث آزاد شدن آدرنالین می شود.

عمل : سریع حرکت می کند و نیاز به عمل و حرکت را ترویج می کند.

هوس : در تمام اشکال - جنسی ، اشتها ، اشتیاق به میل بدنی مربوط می شود.

اشتیاق : به معنای اعتقاد پرشور در مورد مسئله یا تعهد ، از جمله عشق پرشور یا نفرت پرشور است. خشم شور منفی است.

اثرات قرمز

تحریک : به حواس جسمی - اشتهای جنسی و جسمی. این احساسات عمیق تر در درون ما ، مانند رابطه جنسی ، عشق ، شجاعت ، نفرت یا انتقام را تحریک می کند. اگر زندگی جنسی پرچم دار دارید و دوست دارید شور بیشتری به آن وارد کنید ، مقداری قرمز را به اتاق خواب وارد کنید - هرچه قرمز تر ، شور و شوق بیشتری داشته باشید ، اما بیش از حد از آن غافل نشوید و یا تأثیر متضادی خواهد داشت.

هیجان انگیز و انگیزه دهنده : این هیجانات ما را هیجان زده می کند و ما را به انجام عملی ترغیب می کند.

توجه گرفتن : هشدار به خطر است. به همین دلیل است که ما چراغ قرمز و علائم متوقف شده داریم - این یک رنگ جهانی برای خطر است.

ادعا و پرخاشگر: رانندگان خودروهای قرمز باید توجه داشته باشند! یک نظرسنجی کوچک که چند سال پیش انجام دادم نشان داد که رانندگان اتومبیل های قرمز ، از جمله خانم ها ، گفتند که آنها پشت فرمان خودروی قرمز خود کاملاً پرخاشگر هستند.

تغییرات رنگ  قرمز

مارون : قرمز مایل به آبی تیره ، کنش کنترل شده و متفکرانه تری را نشان می دهد. کمی نرم تر است و به اندازه قرمز واقعی چشمگیر نیست.

کبودی : قرمز مایل به قرمز تیره ، پیچیده تر و جدی تر و کم انرژی تر از قرمز واقعی است. این نشان دهنده قدرت کنترل شده ، جاه طلبی مصمم و اقدام با وقار است و غالبا مورد حمایت ثروتمندان است.

زرشکی : کمی رنگ آبی در آن دارد. این نشان دهنده عزم موفقیت است اما بدون ناراحت کردن شخص دیگری. این احساسات را به جای تمایلات جنسی ساطع می کند.

اسکارلت : دارای کمی نارنجی است که با آن مخلوط شده و به آن غنای و درخشندگی می بخشد. این نشان دهنده اشتیاق و عشق به زندگی است. این کمی شدیدتر و سرگرم کننده تر از قرمز واقعی است ، با درجه ای از مقاومت.سلام نو 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: