کد خبر: ۲۴۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 23
نرخ دارو‌های موجود در داروخانه‌ها و بازار بررسی می‌شود
شفا آنلاین>سلامت> مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با رد شایعه تغییر تاریخ مندرج بر جعبه برخی داروها، گفت: نرخ دارو‌های موجود در داروخانه‌ها و بازار بررسی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:غلامحسین مهرعلیان مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو  با بیان اینکه کمیسیون قیمت به طور فعال نرخ دارو‌های موجود در داروخانه‌ها و بازار را بررسی می‌کند، گفت: این کمیسیون قیمت دارو‌ها<Prices of medicines> رو بر اساس نیاز جدید مورد بازنگری در صورت لزوم قرار می‌دهد.


وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه شرکت‌های داروسازی برای مصارف یک سال جعبه‌ها را تهیه کرده اند در برخی مواقع ثبت قیمت جدید برای آن‌ها مشکل می‌شود، افزود: در حال حاضر در حال همکاری با سندیکا هستیم تا راه حلی برای درج قیمت جدید دارو‌ها پیدا کنیم.


مهرعلیان ادامه داد: در تعامل با سندیکای داروسازان در تلاش هستیم تا دارو‌هایی که قیمت جدید می‌گیرند و هنوز در شرکت بوده و خارج نمی‌شوند حتما مورد اصلاح قیمتی قرار بگیرند.


مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که آیا تغییر تاریخ بر روی جعبه دارو‌ها صحت دارد، گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: