کد خبر: ۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 06
شفا آنلاین:مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به برنامه‌های اداره کل بیمه سلامت استان تهران برای تمرکز زدایی از امور چاپ و تمدید دفترچه‌های بیمه درمان، گفت: از این پس ساکنین شهرستان‌های تهران نیازی به مراجعه به مرکز استان برای پیگیری پرونده‌های خسارات درمانی ناشی از بستری در بیمارستان‌های غیر طرف قرارداد استان ندارند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر پهبد پورشبانان با اشاره به برنامه‌های اداره کل بیمه سلامت استان تهران برای تمرکز زدایی از امور چاپ و تمدید دفترچه‌های بیمه درمان اظهار کرد: در حال حاضر با حدود 55 دفتر پیشخوان خدمات دولت در تهران طرف قرارداد هستیم که خدماتی نظیر تمدید، تعویض و صدور اولیه یا المثنی دفترچه‌های بیمه را انجام می‌دهند.

وی افزود: امید است امسال با تمهیداتی که برای مناسب‌سازی بستر مخابراتی و نرم افزاری در نظر گرفته شده است، تعداد دفاتر طرف قرارداد را افزایش دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در ادامه ضمن اعلام این خبر که از این پس ساکنین شهرستان‌های تهران نیازی به مراجعه به مرکز استان برای پیگیری پرونده‌های خسارات درمانی ناشی از بستری در بیمارستان‌های غیر طرف قرارداد استان ندارند گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند مراحل مربوط را در ادارات بیمه سلامت شهرستان‌ها انجام دهند.

پورشبانان افززود: همه تلاش ما فراهم کردن امکاناتی به منظور کاستن از خجم مراجعات حضوری بیمه شدگان به ادارات است. البته اکنون نیز در راستای رضایتمندی شهروندان و بیمارستان های طرف قرارداد بخشی از خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: