کد خبر: ۲۴۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 05
این مرکز درمانی به‌دلیل عدم وجود مسئول فنی و به‌کارگیری نیروی فاقد صلاحیت به‌دستور معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی این استان و توسط کارشناسان نظارت بر درمان این معاونت پلمب شده‌است
شفاآنلاین>سلامت>مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از تشدید نظارت بر مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: یک مرکز درمانی غیرقانونی در کوهدشت که در آن ویزیت بیماران انجام می‌شد، پلمب شد.

به گزارش شفاآنلاین، عبدالرضا شهبازی در کوهدشت اظهار داشت: مدیریت و کارشناسان نظارت بر درمان<cure> دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان به‌صورت روزانه از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و درمانگاه‌های این استان بازدید می‌کنند و نحوه ارائه خدمات در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها و نظارت‌ها مراکز درمانی فاقد صلاحیت پلمب و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، افزود: یک مرکز درمانی غیرقانونی در کوهدشت پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان عنوان کرد: این مرکز درمانی به‌دلیل عدم وجود مسئول فنی و به‌کارگیری نیروی فاقد صلاحیت به‌دستور معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی این استان و توسط کارشناسان نظارت بر درمان این معاونت پلمب شده‌است.

وی با بیان اینکه در مرکز درمانی پلمب‌شده کوهدشت ویزیت بیماران انجام می‌شد، بیان کرد: مسئولان این مرکز باتوجه به عدم رعایت شرایط بهداشتی و درمانی به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

شهبازی گفت: شهروندان اگر در ارائه خدمات درمانی با مشکل و کمبودی مواجه شدند می‌توانند از طریق شماره 190 انتقاد مورد نظر را گزارش کنند تا در اسرع‌وقت به آن رسیدگی شود.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: