کد خبر: ۲۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 05
همزمان با سفر امروز نمکی به استان سمنان، ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و بهره‌بردای می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش با استقبال مسئولان استان سمنان و محلی به منظور سفری یک روزه به ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار در غرب این استان وارد شد.

به گزاشر شفا آنلاین:سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در بدو ورود به ایوانکی با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همزمان با سفر امروز نمکی به استان سمنان، ۴۰ طرح بهداشتی درمانی<Health plan> با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و بهره‌بردای می‌شود.

سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی گرمسار با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، خوابگاه خیرساز دانشگاه تغذیه و صنایع غذایی شهرستان آرادان با زیربنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۵۸ میلیارد ریال، اتاق‌های عمل جراحی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که با حضور وزیر بهداشت به بهره‌بردای می‌رسد.

نمکی در سفر یک روزه به استان سمنان سه مرکز بهداشتی درمانی، یک خانه بهداشت و سه بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع) را نیز افتتاح می‌کند.

بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال، افتتاح خوابگاه خیرساز دانشگاه تغذیه و صنایع غذایی شهرستان آرادان با زیربنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و بهره‌بردای از گام سوم دانشکده دندانپزشکی آرادان با کاربری آموزشی و زیربنای ۳۳۰ متر مربع و اعتبار ۱۹ میلیارد توسط وزیر بهداشت و درمان در استان سمنان برای امروز برنامه ریزی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان حدود سه هزار دانشجو دارد که ۲ رشته مقطع کاردانی، ۱۸ رشته مقطع کارشناسی، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۲ رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.

این دانشگاه هشت دانشکده ، ۶ بیمارستان و مرکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: