کد خبر: ۲۴۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 02
در شرایط فعلی میزان ضریب اشغال تخت بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری بین ۶۵ تا ۸۰ درصد بوده و بیشترین میزان این ضریب مربوط به فصل‌های سرد سال است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: بیمارستان ۱۵۰ تخته مدرن و استاندارد سوانح سوختگی شماره ۲ در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:حسین دهمرده‌ای رئیس بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری درباره  وضعیت تخت‌های بیمارستانی اظهار کرد: در شرایط فعلی میزان ضریب اشغال تخت بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری بین ۶۵ تا ۸۰ درصد بوده و بیشترین میزان این ضریب مربوط به فصل‌های سرد سال است.

رئیس بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری ادامه داد: بیمارستان سوختگی<Burn Hospital> یک مرکز درمانی خاصی است که همیشه در تمام ایام سال باید ضریب اشغال تخت آن پایین باشد تا آماده وقوع هر حادثه آتش‌سوزی مانند حریق ساختمان پلاسکو باشد.

دهمرده‌ای تأکید کرد: اکنون مطالبات ما از صندوق‌های بیمه‌گر در حدود یکسال است و متأسفانه شرکت‌های داروسازی پخش نیز همین مقدار از ما طلبکار هستند؛  بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در حدود ۲۸ میلیارد تومان از صندوق‌های بیمه‌گر مختلف طلبکار است.

رئیس بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری بیان کرد: برخی از شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی حساب‌های خود را به صورت روزانه تسویه می‌کنند و تأخیر در مطالبات ما از سوی صندوق‌های بیمه گر باعث بروز مشکلاتی شده است.

فقط ۱۳ تخت خالی در بیمارستان داریم

او گفت: در حال حاضر بدهی صندوق‌های بیمه‌گر با اختصاص ردیف‌های اعتباری از سوی وزارت بهداشت مشکلی از نظر کمبود دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد نکرده و هیچ آسیبی به بیماران و مراجعه‌کنندگان از لحاظ ملزومات مصرفی و دارویی وارد نشده است.


رئیس بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری افزود: در حال حاضر تخت‌های مراقبت ویژه بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری همیشه اشغال است و کلا ۱۳ تخت خالی می‌ماند.

دهمرده‌ای با اشاره به بیمارستان جدید سوانح سوختگی اظهار کرد: بیمارستان سوانح سوختگی جدید دارای ۱۵۰ تخت استاندارد سوختگی است و تقریبا کار‌های فیزیکی آن به پایان رسیده است و امیدوارم طی یکسال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس بیمارستان سواح سوختگی شهید مطهری گفت: این بیمارستان جدید بسیار پیشرفته و تمام استاندارد‌های لازم را دارد و در صورت اختصاص به موقع منابع مالی این مرکز درمانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: