کد خبر: ۲۴۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019August 25
در این ویژه نامه که با عنون اصلی «روزگار سخت سپید پوشان» امروز در هشت صفحه به همراه نسخه اصلی روزنامه، راهی کیوسک های مطبوعاتی شده است گزارش ها و گفت وگوهایی با کارشناسان و مسئولان عالی رتبه نظام سلامت کشور را می خوانیم
شفا آنلاین>اجتماعی>روزنامه «جهان صنعت» به مناسبت یکم شهریور، گرامیداشت روز پزشک و داروساز، ویژه نامه پرو پیمانی را منتشر کرده است که حاوی مطالبی خواندنی درباره موضوعات مطرح در حوزه پزشکی <Medical field>است.



به گزارش شفا آنلاین:در این ویژه نامه که با عنون اصلی «روزگار سخت سپید پوشان» امروز در هشت صفحه به همراه نسخه اصلی روزنامه، راهی کیوسک های مطبوعاتی شده است گزارش ها و گفت وگوهایی با کارشناسان و مسئولان عالی رتبه نظام سلامت کشور را می خوانیم.

گفت و گو با سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره «برنامه های جدید برای پزشکان» و گفت وگو با محمد رضا ظفرقندی، رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره «تلاش های موجود برای تخریب جامعه پزشکی» از جمله مطالب اصلی این ویژه نامه است.

سرمقاله این ویژه نامه به عنوان «حرکت بر روی لبه تیغ» به قلم داریوش آرمان و یادداشتی از حمید اکرامی درباره نقش تحقیقات در گروه های بالینی از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

در بخش های دیگری از این نشریه، مجید محمد حسینی، مدیر عامل شرکت داروسازی کیش مدیفارم، از لزوم پرهیز دولت از رقابت با بخش خصوصی سخن گفته است و رییس بخش پیوند بیمارستان شهید مدرس از کمبود داروهای پیوند به علت تحریم خبر داده است.

از دیگر مطالب ویژه نامه جهان صنعت همچنین می توان به گفت و گو با بهروز برومند، پدر علم نفرولوژی ایران و گزارش تحلیلی این نشریه درباره مصوبه پایانه های فروشگاهی و سرخوردگی پزشکان از این مساله نام برد.

همچنین دکتر صدری، مدیر عامل سانوفی ایران از علاقه مندی شرکت های دارویی بین المللی به تولید تحت لیسانس در ایران گفته است و رسول دیناروند از سخت تر شدن تحریم های دارویی ایران نسبت به سال ۱۳۹۰ خبر داده است.

ویژه نامه «روز پزشک و داروساز» را می توانید به همراه نسخه اصلی روزنامه جهان صنعت از روزنامه فروشی های معتبر بخواهید. همچنین برای بازدید از نسخه آنلاین این نشریه و روزنامه جهان صنعت به لینک زیر بروید.جهان صنعت نیوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: