کد خبر: ۲۰۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 30
علی نوبخت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بازنشستگی اجباری رئیس انجمن ارتوپدی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه نوشت، که متن نامه به شرح ذیل است
شفا آنلاین>سلامت>نوبخت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بازنشستگی رئیس انجمن ارتوپدی به قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نامه نوشت.

به گزارش شفا آنلاین: علی نوبخت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بازنشستگی اجباری رئیس انجمن ارتوپدی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه نوشت، که متن نامه به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

بازنشستگی اجباری استاد محترم جناب آقای دکتر محمد رازی دانشیار ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس انجمن ارتوپدی آنهم بلافاصله پس از انتشار مقاله ای از سوی ایشان بمناسبت روز پزشک<doctor's Day>را به صلاح دولت تدبیر و امید نمیدانم.

بنا به اطلاع واصله ایشان هم اکنون به عنوان پزشک همراه تیمهای ورزشی کشورمان در جاکارتا می باشند ، این حرکت نسنجیده ما را به فکر حرکات تخریبی دولت نهم و دهم در انفصال از خدمت افرادی که به عنوان مامور از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور دیگر مشغول انجام وظیفه بوده اند میاندازد .لذا خواهشمندم دستور فرمائید در اسرع وقت حکم غیر مدبرانه فوق را باطل نمایند.خانه ملت





















غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
بادرود و سپاس از واکنش به هنگام ،شایسته و بایسته سرور دکتر علی نوبخت حقیقی که سخن دل همه پزشکان دلسوز کشور میباشد.باید گفت روش های خشن و امنیتی اگر پاسخگو بود شاه ناگزیر به فرار ازکشور نمیشد.امیدوارم مقام وزارت بهداری برای آنکه نشان دهند این کار نادرست بدون آگاهی ایشان بوده صادر کننده این دستوردیکتاتور مابانه را بیدرنگ از کار بر کنار کنند. اگرهم هم سرور دکتر رازی کوتاهی کرده باشند باید درنگ میشد تا از ماموریتی که برای آبرو و اعتبار میهن پذیرفته بودند بازگشته و بتوانند روشن نمایند که اگر شمار جراحی های ایشان کمتر از دیگر همکاران میباشد برای کار ارزشمند میهنی دیگری است که برای ورزشکاران ایرانی در جایگاه پزشک ورزشی انجام میدهند.گذشته از آن سرور دکتر رازی را باید ستود که حاضر نشدند با وسایلی که با فرمالین سترون شده شمار کارهای جراحی خودرا به قیمت بخطر انداختن تندرستی مروم بالا ببرند.شایسته است مقام وزارت یهداشت ،درمان وآموزش پزشکی تا دیر نشده سرور دکتر رازی را ستوده واز ایشان دلجوئی نمایند تا دانشجویان از خدمات استاد، مانند گذشته بهره ببرند. در پایان از سرور دکتر علی نوبخت حقیقی از سوی جامعه پزشکی سپاسگزاری مینمایم که همواره رهنمود های ارزنده به مسئولین میدهند.
شهرزاد عصاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
0
با تشکر فراوان از جناب آقای دکتر نوبخت در حمایت از این استاد پیشکسوت،
امیدوارم این حکم بزودی ملغی شود، چرا که خاموش کردن صدای اساتید دانشگاهی و جلوگیری از ابراز نظر آنها حتی در امور صنفی خودشان، به جز ایجاد جو انفعال و ناامیدی در بین اساتید و دانش آموختگان حاصلی نخواهد داشت. پیشرفت جوامع تنها با مشارکت جمعی وابراز نظر سالم و سازنده آحاد ملت و به خصوص فرهیختگان جامعه ممکن است و امکان مشارکت افراد نباید با برخوردهای سلبی از آنان گرفته شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: