کد خبر: ۲۳۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 05
حرارت دادن مستقیم به موی سر و استفاده مکرر از سشوار و اتوی مو برای مو مضر است برای درمان حرارت دادن مستقیم به موی سر باید از ماسک طبیعی کمک گرفت
شفاآنلاین>سلامت>برای داشتن موهایی صاف و ابریشمی باید از ماسک‌های طبیعی و در دسترس کمک گرفت و از آنها استفاده کرد.

به گزارش شفاآنلاین، یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای زیبایی و حفظ سلامتی مهم است رعایت نکات مهم سلامت<Health> مو است.

سلامت مو از طریق روش‌های نامناسب و مضر متعددی به خطر می‌افتد اما می‌توان به کمک ماسک‌های طبیعی و کمک گرفتن از راه حل‌های مناسب در دسترس موی سر آسیب دیده را ترمیم کرد.

ماسک ضد حرارتی

حرارت دادن مستقیم به موی سر و استفاده مکرر از سشوار و اتوی مو برای مو مضر است برای درمان حرارت دادن مستقیم به موی سر باید از ماسک طبیعی کمک گرفت.

برای تهیه این ماسک یک قاشق چایخوری روغن آرگان را با یک قاشق غذاخوری روغن هسته انگور مخلوط کنید، سپس دو قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک فنجان آب را به محلول مورد نظر خود مخلوط کرده و هر بار قبل از استفاده از سشوار و اتوی مو این محلول و ماسک را به موی خود بزنید.

ماسک ابریشمی شدن مو

برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری عسل را با نصف قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و از ساقه تا ریشه مو بزنید استفاده از این ماسک سبب صاف شدن موی سر می‌شود.

جلوگیری از ریزش مو با ماسک شنبلیله

شنبلیله خواص بسیار زیادی دارد و می‌توان به کمک راه حل‌های طبیعی موی سر را درمان کرد. برای از بین بردن ریزش موی سر کافی است تخم شنبلیله را بشویید و آن‌ها را آسیاب کرده تا حالت خمیری به خود بگیرد و بعد از ۴۰ دقیقه موی سر خود را بشویید. استفاده از این ماسک از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: