کد خبر: ۲۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۸ - 2019July 22
از این پس دادگاه خانواده باید با حضور قاضی مشاور زن برگزار شود و این قاضی باید در فرایند رسیدگی به پرونده در جلسات دادگاه حضور داشته باشد و صورتجلسه دادگاه به امضای وی برسد
شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون فرهنگی از این پس دادگاه خانواده باید با حضور قاضی مشاور زن برگزار شود و این قاضی باید در فرآیند رسیدگی در جلسات دادگاه حضور داشته باشد.

 به گزارش شفا آنلاین:سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه کمیسیون فرهنگی مجلس،  گفت: در این جلسه، طرح اصلاح ماده ۲ قانون حمایت از خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.  

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی این طرح، از این پس دادگاه خانواده باید با حضور قاضی مشاور زن برگزار شود و این قاضی باید در فرایند رسیدگی به پرونده در جلسات دادگاه حضور داشته باشد و صورتجلسه دادگاه به امضای وی برسد.  

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه حمایت از مالکیت فکری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

همشهری آنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: