کد خبر: ۲۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 2019July 20
یخ یک تونر طبیعی است که به سفت شدن پوست صورت و کاهش منافذ باز کمک می‌کند همچنین در بهبود گردش خون و حذف چربی‌های اضافه در پوست کمک می‌کند و موجب درخشش پوست صورت شما می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>به کمک چند راهکار طبیعی و خانگی می‌توانید از شر منافذ باز پوست خلاص شوید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

به گزارش شفاآنلاین، منافذ باز پوست یکی از عارضه‌های شایع است که زیبایی پوست شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد استفاده طولانی مدت از برخی محصولات آرایشی، قرارگرفتن در برابر نور خورشید، بر هم خوردن تعادل هورمونی بدن، اضطراب و مراقبت نکردن از پوست<Skin> می‌تواند منجر به باز شدن منافذ پوست صورت شوند.

اشعه ماورای بنفش خورشید، کلاژن سازی پوست و خاصیت الاستین پوست را کاهش می‌دهد و در نهایت منجر به باز شدن منافذ پوست صورت می‌شوند.

ما به شما چند فرمول طبیعی معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید منافذ باز پوست صورتتان را ببندید.

با یخ منافذ پوست صورت را ببندید

یخ یک تونر طبیعی است که به سفت شدن پوست صورت و کاهش منافذ باز کمک می‌کند همچنین در بهبود گردش خون و حذف چربی‌های اضافه در پوست کمک می‌کند و موجب درخشش پوست صورت شما می‌شود.

دستورالعمل و طرز استفاده

چند تکه یخ را در یک پوشش تمیز قرار دهید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه در ناحیه‌ای از پوستتان که منافذ باز دارد بگذارید توصیه می‌شود برای نتیجه بهتر دو بار در روز از این فرمول طبیعی برای بستن منافذ باز پوست استفاده کنید.

بستن منافذ باز پوست با سرکه سیب

سرکه سیب یک تونر طبیعی با خاصیت مرطوب کنندگی است که منافذ باز پوست را می‌بندند و به دلی خاصیت اسیدی PH پوست شما را تنظیم می‌کند و فعالیت غدد چربی در پوست صورت را که موجب بزرگ شدن منافذ صورت می‌شود کاهش می‌دهد.

دستورالعمل و طرز استفاده

سرکه سیب را باید رقیق کنید بدین منظور به میزان مساوی سرکه سیب و آب را با یکدیگر ترکیب کنید و یک پد پنبه‌ای را در این مایع آغشته و آن را روی پوست صورتتان قرار دهید اجازه دهید تا این فرمول ۱۰ دقیقه روی پوست صورت شما بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

توصیه می‌شود تا این فرمول را به عنوان روتین پاک کننده‌ای پوست هر شب انجام دهید.

زیبایی پوست با سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ بر پوست تأثیرهای مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به تأمین اسیدهای آمینه ضروری برای عملکرد بهتر پوست در معرض آلودگی‌های محیطی اشاره کرد؛ همچنین از پیری زودرس پوست و بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند.

تخم مرغ به عنوان یک تونر طبیعی منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و به عنوان یک ماسک لایه بردار آلودگی‌ها را از پوست شما می‌زداید.

ماسک ضد پیری و از بین برنده منافذ باز پوست

ماست به دلیل اینکه سرشار از اسید لاکتیک است یک پاک کننده عمقی پست محسوب می شود و می‌تواند منافذ باز پوست را که اغلب به دلیل آلودگی پوستی به وجود می‌آید ببندد.

ماست چربی<Fat> پوست را تنظیم و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد که در نتیجه پوستی زیبا و شاداب خواهید داشت همچنین به تغذیه پوست و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

با خیار پوستتان را زیبا کنید

آب خیار یک پاک کننده طبیعی و تونر طبیعی محسوب می‌شود و فرمولی طبیعی برای کاهش چربی‌های اضافه و منافذ باز شده پوست صورت به حساب می‌آید.

خیار یک آنتی اکسیدان طبیعی است که بافت پوست صورت شما را در برابر عملکرد منفی رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در زیبایی پوست موثر است.

دستورالعمل و طرز استفاده

یک عدد خیار را رنده کنید و آن را در یک توری فشار دهید تا آب آن خارج شود سپس آن را برای چند ساعت در یخچال قرار دهید تا به خوبی خنک شود سپس یک پد پنبه‌ای را در این مایع خنک شده قرار دهید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورتتان بگذارید و پس از این مدت پوستتان را بشویید توصیه می‌شود تا برای نتیجه بهتر هر شب قبل از خواب از این فرمول طبیعی استفاده کنید.

جوش شیرین پوست شما را پاک و زیبا می‌کند

جوش شیرین به عنوان یک لایه بردار طبیعی شناخته می‌شود و چربی های اضافه پوست شما را جذب می‌کند و در بسته شدن منافذ باز پوست موثر است.

دستورالعمل و طرز استفاده

مقداری جوش شیرین را با کمی آب ترکیب کنید تا شکل خمیری به دست آید سپس آن را روی پوست صورت خود بمالید و به صورت حلقه‌ای ماساژ دهید و اجازه دهید تا این فرمول به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست صورت شما باقی بماند سپس آن را بشویید از این فرمول دو بار در هفته استفاده کنید تا پوستی زیبا داشته باشید.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: