کد خبر: ۲۳۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۸ - 2019July 16
چهاردهمین دوره از المپیاد قهرمانی از ۲۳ مرداد الی ۸ شهریورماه در ۹ رشته ورزشی شنا، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، دو و میدانی، کاراته، بدمینتون و تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد
شفا آنلاین>اجتماعی>مهندس اسماعیلی در آستانه برگزاری اردوی آمادگی تیم دانشجویان دختر دانشگاه:به بهترین نحو از مدال آوران <Medalists>کاروان «امید و حرکت» تقدیر می کنیم


به گزارش شفا آنلاین:مهندس اسماعیلی سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، اقدامات مهم این مدیریت را جهت شرکت پرقدرت دانشجویان دانشگاه در چهاردهمین دوره المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تشریح کرد.

 در همین راستا سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه  بیان کرد: چهاردهمین دوره از المپیاد قهرمانی از ۲۳ مرداد الی ۸ شهریورماه در ۹ رشته ورزشی شنا، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، دو و میدانی، کاراته، بدمینتون و تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

مهندس اسماعیلی اذعان داشت: از 64 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور، 13 دانشگاه برای شرکت در این دوره از المپیاد تاکنون اعلام آمادگی کرده اند که دانشگاه ما طبق سنوات گذشته امسال نیز در کلیه رشته های ورزشی حضور فعالانه خواهد داشت به طوری که کاروان «امید و حرکت» دانشگاه با حضور پررنگ 100 نفر از دانشجویان، مربیان و سرپرستان به این دوره از المپیاد اعزام می شوند.

مهندس اسماعیلی اظهار داشت: با درایت و پیگیری های مدیر سابق تربیت بدنی دانشگاه، کلیه تیم ها تمرینات خود را به صورت منظم و شبانه روزی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز کرده اند و در روز سه شنبه 25 تیر ماه همگی این عزیزان به کمپ اردویی کاروان، مستقر در مجتمع خوابگاهی حضرت زهرا(س)، خواهند رفت تا به نحو مقتضی و مطلوب، امکانات لازم از نظر تغذیه و بدنسازی برای آن ها فراهم شود.

سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه افزود: برای حضور قدرتمندانه هر چه بیشتر دانشجویان از مربیان بین المللی و درجه یکی که هر کدام از سبقه بسیار خوبی در ورزش برخوردارند، استفاده کردیم چرا که نحوه تعامل مربی با دانشجویان و اخلاق مداری خود مربیان برایمان بسیار حائز اهمیت است. وی ادامه داد: تمرینات دانشجویان با تشخیص خود مربیان در مکان های خوب صورت می گیرد به طوری که امسال علاوه بر ظرفیت های دانشگاه از ظرفیت های ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، باشگاه آفتاب انقلاب و مجموعه ورزشی انقلاب نیز استفاده کردیم. وی در ادامه اذعان داشت: برای شرکت هر چه با نشاط تر دانشجویان در این مسابقات ما شعار «زندگی یعنی امید و حرکت» را برگزیدیم تا این عزیزان با تمام توان خود در این المپیاد حضور یابند.

مهندس اسماعیلی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برای دانشجویان عزیز طبق سنوات گذشته با طراحی یک نفر از همکاران این مدیریت، لباس فرم متناسب با رنگ و نشان دانشگاه و در شأن نام بلندآوازه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طراحی شد، که به زودی مراسم رونمایی از آن نیز برگزار می شود. سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: با یاری خداوند متعال پیش از شروع چهاردهمین دوره المپیاد قهرمانی، مراسم بدرقه کاروان «امید و حرکت» با حضور مسئولان ارشد دانشگاه برگزار خواهد شد، تا دانشجویان ورزشکارمان با انرژی مضاعف در این مسابقات شرکت کنند.

سرپرست مدیریت تربیت بدنی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به تلاش های پرثمر مدیران اسبق این مجموعه، افزود: کلیه این عزیزان با کارهایی که انجام داده اند، نامی نیک از خود برای توسعه امر ورزش در بین جوانان دانشگاه باقی گذاشته اند، به همین علت جا دارد که از کوشش های ارزشمند این بزرگوران قدردانی نمایم. وی در همین راستا تأکید کرد: در آستانه برگزاری اردوی آمادگی تیم این دوره نیز، روز سه شنبه 25 تیر ماه نشستی با حضور مسئولین دانشگاه خواهیم داشت تا ضمن تشکر از زحمات مدیران سابق تربیت بدنی، از دانشجویان برگزیده المپیاد ورزش های همگانی دوره پیش تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: مهم ترین نکته همان طور که در کلیه دیدارهای خود با اعضای تیم ها همواره به آن اشاره کردم، بحث اعتماد به نفس و اراده بازیکنان است، چرا که داشتن اراده و اعتماد به نفس بالا عامل اصلی برد و باخت است. مهندس اسماعیلی در همین راستا اظهار داشت: هر کاری که با اعتماد به نفس، اراده و توکل بر خدا صورت پذیرد، قطعاً به ثمر خواهد نشست؛ لذا از دانشجویان عزیز این تقاضا را دارم که با تمرین، ممارست و پشتکار به تمرینات خود ادامه دهند و از این فرصت طلایی که در اختیار آن ها گذاشته شده، نهایت بهره را جهت کسب مدال های رنگارنگ ببرند. وی همچنین ضمن اشاره به جایگاه باارزش ورزش در بین دانشگاهیان و ترغیب دانشجویان به شرکت در برنامه های ورزشی، بیان کرد: ورزش در دوران دانشجویی امری است که بازتابی زود هنگام دارد تا جایی که انگیزه و اعتماد به نفس را در دانشجویان افزایش می دهد.

سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه افزود: تمام تلاش مجموعه ما این است که بتوانیم روحیه امید را با ارتباطات دو سویه ای که با دانشجویان ورزشکار دانشگاه برقرار می کنیم در آن ها ایجاد کنیم تا تمام قد در این دوره از مسابقات ظاهر و برترین نتایج را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در زمینه های مختلف افتخار آفرینی می کنند، باید به بهترین نحو ممکن دیده شوند، به همین علت ما با هدایای نقدی و تسهیلات غیرنقدی از مقام آوران و مدال آوران این دوره، تقدیر شایان توجهی خواهیم داشت. همچنین مهندس اسماعیلی در ادامه سخنان خود به آنالیز بدنی دختران ورزشکار دانشگاه برای نخستین بار در المپیاد دختران اشاره کرد و گفت: مجموعه تربیت بدنی دانشگاه تمام کوشش خود را کرده است که امکانات ورزشی را در حد بضاعت در اختیار دانشجویان بگذارد به طوری که ساعت استفاده از سالن بدنسازی دانشگاه از ساعت 19 به ساعت 21 افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بحث برنامه غذایی ورزشکاران نیز از دیگر مواردی است که زیر نظر متخصصین این حوزه با دیدی کارشناسانه صورت می گیرد تا دانشجویان بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به تمرینات خود ادامه دهند. مهندس اسماعیلی در همین راستا بیان کرد: نگاه به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نگاهی ویژه است که همین امر باعث می شود توقع از آن نیز در کلیه ابعاد به خصوص ورزش بالاتر باشد. لذا از همین جا به دانشجویان ورزشکار عزیز می گویم که «شما می توانید؛ فقط کافیست اراده کنید».

وی در خاتمه سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای دختران ورزشکار دانشگاه، خاطرنشان ساخت: از آن جایی که نام پر آوازه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کلیه جشنواره ها در صدر بوده است این بار نیز، با توکل بر خدا دانشجویان ما خواهند درخشید.
مفدا بهشتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: