کد خبر: ۲۳۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019July 07
نوسازی جزو برنامه های این وزارت خانه است البته با توجه به مشکلات فعلی اقتصادی نیاز است دولت لایحه نوسازی بافت‌های فرسوده را به مجلس ارائه کند و به طور قطع ما از هر اقدامی که در جهت کاهش اجاره بها و قیمت مسکن باشد حمایت خواهیم کرد

شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با توجه به افزایش قیمت سرسام‌آور اجاره‌بها و مسکن خواستار ارائه لایحه نوسازی بافت‌های فرسوده<Worn out tissues> به مجلس شد و گفت: مجلس از هر اقدامی برای کاهش اجاره‌بها حمایت می‌کند.


به گزارش شفا آنلاین:عبدالرضا عزیزی  با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده باید در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد، گفت: دولت مشوق‌هایی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نوسازی سریع‌تر بافت‌های فرسوده کاهش قیمت مسکن و اجاره بها را در پی دارد، افزود: از سویی منجر به اشتغال‌زایی می شود.

دولت لایحه نوسازی بافت های فرسوده را به مجلس ارائه کند

عزیزی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در تلاش برای نوسازی سریع‌تر بافت‌های فرسوده است، ادامه داد: نوسازی جزو برنامه های این وزارت خانه است البته با توجه به مشکلات فعلی اقتصادی نیاز است دولت لایحه نوسازی بافت‌های فرسوده را به مجلس ارائه کند و به طور قطع ما از هر اقدامی که در جهت کاهش اجاره بها و قیمت مسکن باشد حمایت خواهیم کرد.

برای برخی کارمندان تنها 10 درصد افزایش حقوق اعمال شده است

وی با ابراز تاسف از اینکه افزایش حقوق کارمندان و کارگران مطابق با تورم نیست، تصریح کرد: افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست و باید افزایش بیشتری اعمال می شد زیرا بخش عمده آن صرف اجاره‌بها می‌شود البته این میزان افزایش هنوز برای کارمندان اعمال نشده و برای برخی تنها 10 درصد در نظر گرفته شده است.

    جان و مال 20 میلیون نفر افراد ساکن در بافت فرسوده در معرض تهدید

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از دولت تقاضا داریم تدابیری را اتخاذ کند تا در شرایط فعلی قشر کارمند و کارگر برای تامین هزینه‌های زندگی به ویژه اجاره‌ها با مشکل مواجه نشوند./خانه ملت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: