کد خبر: ۲۳۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۸ - 2019June 29
تفاهم نامه ساخت مرکز درمانی عمید واقع در منطقه 7 در تاریخ 17 شهریورماه 93 بین سازمان اوقاف و امور خیریه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد که پس از آغاز مراحل اولیه احداث این مرکز، با ابراز نگرانی و اعتراض جمعی از ساکنین و مجاوران این مرکز، توافق جامعی در تاریخ 12 تیرماه 95 با حضور نمایندگان اهالی محله، شورای شهر، شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت بهداشت در خصوص رفع نگرانی‌های عنوان شده صورت گرفت
شفا آنلاین>سلامت>دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به گلایه‌های مردم در خصوص ساخت بیمارستان سوانح سوختگی در منطقه 7 تهران پاسخ داد.

به گزارش شفا آنلاین:دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به مطلب مندرج در سامانه "فارس من" با عنوان «بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی جای مناسبی ساخته نشده است» پاسخ داد.

متن این پاسخ به شرح زیر است:

تفاهم نامه ساخت مرکز درمانی عمید واقع در منطقه 7 در تاریخ 17 شهریورماه 93 بین سازمان اوقاف و امور خیریه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد که پس از آغاز مراحل اولیه احداث این مرکز، با ابراز نگرانی و اعتراض جمعی از ساکنین و مجاوران این مرکز، توافق جامعی در تاریخ 12 تیرماه 95 با حضور نمایندگان اهالی محله، شورای شهر، شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت بهداشت در خصوص رفع نگرانی‌های عنوان شده صورت گرفت.

براساس صورتجلسه این توافقنامه و مکاتبات بعدی، تعداد تخت های مصوب به نصف کاهش پیدا کرد و تمهیدات متعددی در خصوص پیشگیری از بروز گره های ترافیکی در نظر گرفته شد.

از جمله دیگر بندهای این توافق می‌توان به در نظر گرفتن فضای مبسوط برای پارکینگ، تعبیه ورودی‌های متعدد بیمارستان، بازنگری در معابر اطراف و مسیرهای یکطرفه برای روان سازی ترافیک، بازنگری نقشه‌های سازه‌ای و هماهنگی مشاور طرح براساس توافقنامه صورت گرفته اشاره کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: