کد خبر: ۲۱۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019January 02
این که گفته می‌شود بیمار هر چه داشته در زندگی فروخته که برای درمان به کار گیرد باید با سند باشد چرا که بیمارستان و پزشکان به هیچ عنوان وجهی را از وی دریافت نکرده‌اند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری ضمن انتقاد نسبت به برخی از موضوعات مطرح شده مبنی بر اختصاص نیافتن کمک پزشکان و خیرین به یک بیمار اسیدپاشی گفت:‌ این که گفته می‌شود بیمار هر چه داشته در زندگی فروخته که برای درمان به کار گیرد باید با سند باشد چرا که بیمارستان و پزشکان به هیچ عنوان وجهی را از وی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین، مسعود ده‌مرده‌ای رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری در ارتباط با درمان معصومه جلیل‌پور که دچار حادثه اسیدپاشی شده بود و از تبریز برای درمان به بیمارستان سوختگی مطهری انتقال یافته بود،‌ اظهار داشت: این بیمار حدود 4 ماه در بیمارستان سوختگی شهیدمطهری بستری بود و روند درمان آن به خوبی انجام گرفت.

وی افزود: وسعت اسیدپاشی آنقدر زیاد بود که گام نخست برای ما پزشکان نجات جان وی و زنده‌ماندن آن بود و خدا را شکر که این موضوع محقق شد.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه عمق سوختگی(Burn) با اسید شدید است و عوارض زیادی را به همراه دارد،‌گفت: بر همین اساس  حتی پس از مرخصی از بیمارستان بارها این بیمار به بیمارستان مراجعه کرده و برای ترمیم پوست آن اقدام شده است.

ده‌مرده‌ای خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های این بیمار به صورت رایگان انجام گرفته و شورای شهر تبریز 50 میلیون تومان و بیمارستان نیز 50 میلیون تومان از ردیف بودجه‌ای برای این بیماری اختصاص داده است.

وی بیان داشت:‌کمپین نذر مهربانی به همت برخی برای کمک بیشتر به این بیمار راه‌اندازی شد، در همین کمپین نیز یک تیم ویژه‌ از بهترین متخصصان پیگیر وضعیت درمانی وی بودهد؛ از طرفی خیرین نیز مبالغی را به مؤسسه ققنوس که انجمن حمایت از بیماران سوخته است واریز کردند که انجمن نیز اقدامات لازم را انجام داد و وسیله‌ای تخصصی  را برای کمک به درمان این بیمار خریداری شد.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با تأکید بر اینکه وسایل مورد نیاز تحت پوشش بیمه نیست،‌گفت:‌ خیرین، پزشکان و شورای شهر تبریز کمک‌های زیادی به این بیمار انجام دادند و هیچ کدام از پزشکان اعم از جراح، متخصص بیهوشی(Anesthesia)، داخلی و ... هیچ وجهی را در قبال کمک به این بیمار دریافت نکردند.

وی ضمن انتقاد نسبت به برخی از موضوعات مطرح شده مبنی بر اختصاص نیافتن کمک پزشکان و خیرین به این بیمار گفت:‌ این که گفته می‌شود بیمار هر چه داشته در زندگی فروخته که برای درمان به کار گیرد باید با سند باشد چرا که بیمارستان و پزشکان به هیچ عنوان وجهی را دریافت نکرده‌اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: