کد خبر: ۲۳۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 12
روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در واکنش به مباحث مطرح در خصوص فوت دکتر رسول قادری دستیار ارتوپدی این مجتمع به دلیل کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسا، بیانیه‌ای صادر کرد
شفاآنلاین>سلامت> روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در واکنش به مباحث مطرح در خصوص فوت دکتر رسول قادری-قائدی- دستیار ارتوپدی این مجتمع به دلیل کشیک‌های سخت و طاقت‌فرسا، بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش شفاآنلاین، در متن این بیانیه آمده است: «ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر رسول قادری -قاعدی -دستیار معزز ارتوپدی این مجتمع، به خانواده آن عزیز از دست رفته و جامعه پزشکی کشور، به آگاهی می رساند درگذشت مرحوم دکتر قادری در زمان مرخصی و در شهرستان محل اقامت خانوادگی ایشان رخ داده است. آخرین کشیک و حضور ایشان نیز در بیمارستان (Hospital)دوشنبه ۱۳/۳/۹۸ بوده؛ در حالیکه تاریخ درگذشت ایشان ۱۶/۳/۹۸ می‌باشد. لذا اخبار منتشر شده در خصوص درگذشت ایشان حین کشیک و در نتیجه کشیک‌های سخت و طاقت فرسای اعمال شده صحت ندارد.  

روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی فرصت را مغتنم دانسته اعلام می دارد، اگر چه قبولی و تحصیل در رشته ی پزشکی و به خصوص دوره های تخصص نیازمند تلاش های مجدانه و مطالعه و کوشش بسیار است؛ اما برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده مطابق با کوریکولوم های آموزشی تدوین شده و مطابق با شرایط آموزشی و درمانی دانشگاه است.  

در پایان یاد و خاطره تلاش‌های بی‌شائبه دکتر رسول قادری، پزشک فرهیخته، مهربان و اخلاق مدار و خدمت رسانی صادقانه ایشان به بیماران(patients) این مجتمع بیمارستانی را گرامی می داریم و امیدواریم روح بلند آن عزیز سفرکرده غریق آرامش و رضوان الهی باشد.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: