کد خبر: ۲۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 22
وزیر بهداشت از پیش از عید وعده صدور مجوزها را به هلال‌احمر داده بود و امیدواریم هر چه سریع‌تر این وعده عملی شود تا بتوانیم برای تاب‌آوری جامعه اقدامی انجام دهیم
شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت اعطای مجوز های تاسیس مراکز جامع توانبخشی گفت: ما زیر ساخت های لازم را فراهم کرده‌ایم و تنها منتظر عملی شدن وعده وزیر بهداشت در این خصوص هستیم.

به گزارش شفا آنلاین:علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر  در خصوص آخرین وضعیت اعطای مجوز برای تأسیس مراکز جامع توانبخشی گفت: ما زیرساخت‌های لازم، نفرات و مکان‌های مد نظر برای تأسیس این مراکز را در حدود ۱۲ استان فراهم کرده‌ایم و تنها منتظر صدور مجوزها از سوی وزارت بهداشت هستیم.


وی افزود: وزیر بهداشت از پیش از عید وعده صدور مجوزها را به هلال‌احمر <Red Crescent>داده بود و امیدواریم هر چه سریع‌تر این وعده عملی شود تا بتوانیم برای تاب‌آوری جامعه اقدامی انجام دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: گفته شده که شرایط صدور مجوزها در مراحل اداری است و به زودی انجام خواهد شد حال باید منتظر عملی شدن وعده وزیر بهداشت باشیم.

پیوندی در خصوص تبدیل مراکز توانبخشی به مراکز توانبخشی درمان بیماری‌های قلب و عروق نیز تصریح کرد: مراکز جامع درمانی ما تقریباً درمان تمام بیماری‌ها از جمله اسکلتی، قلبی و عروقی، ذهنی و … را پوشش می‌دهند. اما برخی حوزه‌های درمانی کم‌تر مورد توجه بوده و از آن‌ها غفلت شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور در تلاشیم تا این حوزه‌ها ازجمله بخش درمان بیماری‌های قلبی را بیش از پیش توسعه دهیم تا بتوانیم وظایف خود را حوزه درمان را عملی سازیم.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: