کد خبر: ۲۳۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 19
بیماری ریفلاکس، کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین نیاز به روش‌های درمانی جدید و با اثرات طولانی‌مدت به شدت احساس می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> یک کارآزمایی بالینی که در سن‌دیگو آمریکا انجام شده، نشان داد وسیله مورد تائید سازمان غذا و دارو که مری را از راه دهان بازسازی می‌کند، نیازی به برش نداشته و در درمان ریفلاکس هم به خوبی عمل می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین،این کارآزمایی بالینی بین‌المللی، در مجموع 200 شرکت کننده را در این مطالعه وارد می‌کند که حداقل 18 سال سن داشته باشند. این کارآزمایی قصد دارد داده‌های بیشتری را در مورد کاربرد وسیله جدید جمع‌آوری کند. در این مطالعه، هزینه‌ای بابت ورود به مطالعه از شرکت کنندگان دریافت نمی‌شود و باید این آمادگی را داشته باشند که تا 3 سال پس از جراحی<Surgery>، با مطالعه همکاری کنند.

در این روش درمانی که با کمک آندوسکوپ انجام می‌شود، سیستم MUSE Medigus، قسمت فوقانی معده را به مری تحتانی، حدود 3 سانتی‌متر بالای ناحیه‌ای که مری و معده به هم متصل می‌شوند، منگنه می‌کند. این جراحی مانعی را در برابر برگشت محتویات معده به مری ایجاد می‌کند.

درمان‌های رایجی که امروزه برای درمان ریفلاکس مزمن استفاده می‌شوند، شامل داروهای بدون نیاز به نسخه پزشک باری مدیریت علایم است، اما وسیله جدید با بازگرداندن آناتومی مری بیمار و با حداقل تهاجم، راه‌حل طولانی‌مدت فراهم می‌آورد. در این رویکرد درمانی، بیماران در مدت زمان کوتاهی بهبود یافته و اقامت کوتاه‌تری هم در بیمارستان خواهند داشت.

بیماری ریفلاکس، کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین نیاز به روش‌های درمانی جدید و با اثرات طولانی‌مدت به شدت احساس می‌شود.بهپو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: