کد خبر: ۲۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 30
در شرایطی که شاهد تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان هستیم، برگزاری دو رویداد مهم بین المللی در حوزه سلامت، در ایران، نشان می‌دهد که توانسته‌ایم در عرصه دیپلماسی سلامت، موفق باشیم
شفاآنلاین>سلامت> معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، گفت: به رغم همه فشارهای سیاسی علیه کشورمان، امسال سال دیپلماسی سلامت در ایران است.

به گزارش شفاآنلاین، ایرج حریرچی، بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اختتامیه هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش، افزود: در شرایطی که شاهد تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان هستیم، برگزاری دو رویداد مهم بین المللی در حوزه سلامت، در ایران، نشان می‌دهد که توانسته‌ایم در عرصه دیپلماسی سلامت، موفق باشیم.

وی، برگزاری نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره(Island) کیش را یکی از دو اتفاق مهم در حوزه دیپلماسی سلامت عنوان کرد و گفت: حضور مهمانانی از ۴۳ کشور جهان در این نشست، از اهمیت بالایی برخوردار بود.

حریرچی ادامه داد: پیام ایران در این رویداد بین المللی به آمریکا این بود که ما برای سلامت مردم کشور خودمان و دنیا تلاش می‌کنیم.

معاون کل وزارت بهداشت، در ادامه از برگزاری نشست وزرای بهداشت کشورهای «امور» در مهر ماه امسال به میزبانی تهران خبر داد و گفت: در نشست مهر ماه، سران سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت (Health)منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا حضور خواهند داشت.

وی افزود: با برگزاری این دو نشست، به آمریکا می‌گوئیم که امسال، سال دیپلماسی سلامت در ایران است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: