کد خبر: ۲۲۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 25
هیچ مشکلی برای آب شهر شیراز وجود ندارد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سلامت آب را بطور کامل تأیید کرده است
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزارت بهداشت از آماده باش نیروهای بهداشتی در استان‌های غربی، جنوبی و مرکزی خبر داد و ضمن رد شایعات در مورد آلودگی آب در شیراز در پی سیل امروز گفت: هیچ مشکلی برای آب شهر شیراز وجود ندارد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سلامت آب را بطور کامل تأیید کرده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر علیرضا رئیسی ضمن اشاره به بارش کم سابقه باران در کشور و وقوع سیل در برخی استان‌ها، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی وقوع سیل در ۱۲ استان کشور طی روزهای آینده، تمهیدات لازم از سوی معاونت‌های بهداشت<Health> دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مذکور در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به حضور مدیران ارشد حوزه بهداشت در مناطق سیل زده اظهار داشت: در بحث کنترل بیماری‌ها، بهداشت محیط، سلامت روان و سایر بخش‌های حوزه بهداشت اوضاع تحت کنترل بوده و استان‌های مذکور به صورت میدانی رصد می‌شوند.

دکتر رئیسی ضمن اشاره به کلرسنجی روزانه و نمونه برداری میکروبی آب در مناطق سیل زده افزود: تاکنون مورد نگران کننده وجود نداشته و کدورت آب در محدوده استاندارد بوده است.

وی ضمن رد شایعات در مورد آلودگی آب در شیراز در پی سیل امروز گفت: هیچ مشکلی برای آب شهر شیراز وجود ندارد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز سلامت آب را بطور کامل تأیید کرده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر رئیسی بر راه اندازی هر چه سریع‌تر خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت آسیب دیده در مناطق سیل زده تاکید کرد و اظهار داشت: به محض عادی شدن اوضاع کار مرمت و راه اندازی این مراکز در اسرع وقت انجام خواهد شد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: