کد خبر: ۲۲۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019February 25
شفاآنلاین :چندی پیش با همت جمعی از پزشکان، دندانپزشکان، فیزیوتراپ‌ها و ماماها، یک انجمن که هسته اولیه‌اش در شهرستان ورامین شکل گرفته در جهت حمایت از حقوق پزشکان خصوصی شروع به فعالیت کرد‌.
به گزارش شفاآنلاین ،دکتر محمد علم ،رییس این انجمن گفت: هسته مرکزی این انجمن در ورامین ایجاد شده که قرچک و پیشوا را نیز پوشش می‌دهد‌. دلیل اصلی تشکیل این انجمن نیز احقاق حقوق و منافع پزشکان خصوصی است که به هر دلیلی وابستگی به دولت، اداره بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی ندارند‌.

دکتر علم در ادامه تاکید کرد: این پزشکان در سازمان نظام پزشکی عضو هستند اما هیچ کدام پزشکان دولتی نیستند و در هیچ زمینه‌ای از آنها استفاده نمی‌شود‌. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم سازمانی خصوصی تاسیس کنیم تا صدای خودمان باشیم و این صدا را به گوش نظام پزشکی و سایر دستگاه‌ها برسانیم‌. همچنین می‌خواهیم در جهت ارتقای دانش پزشکان و هجمه‌هایی که اخیرا در رابطه با پزشکان مطرح شده ایستادگی کنیم‌.
متخصص جراحی زنان و زایمان هدف از تاسیس این انجمن را همکاری با سایر نهادها دانست و ابراز امیدواری کرد پزشکان با تاسیس این تشکیل غیردولتی بتوانند سهمی در کمک به مردم داشته باشند‌.
به گفته رییس هیات‌مدیره هشتم اسفند اولین جلسه این انجمن در شهرستان ورامین برگزار می‌شود‌.جهان صنعت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: