کد خبر: ۲۲۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 31
از مسئولین، متخصصین، سرمایه‌گذاران فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و مدیران ارشد مجموعه‌ها و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی برای بازدید و مشارکت در این همایش دعوت می شود
شفاآنلاین>سلامت>همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی  ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین ، نسیم تربتی رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی اظهار کرد: همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی با هدف ترویج کارآفرینی و جذب ایده‌های نو در این صنعت و حمایت<Protection> از ارائه کنندگان برتر خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی و همچنین پیشکسوتان و اولین‌های تولیدکننده و صادرکننده برتر تجهیزات پزشکی در سال حمایت از کالای ایرانی با همکاری شبکه کارآفرینی کشور در تاریخ ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

وی افزود: از مسئولین، متخصصین، سرمایه‌گذاران فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و مدیران ارشد مجموعه‌ها و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی برای بازدید و مشارکت در این همایش دعوت می شود.

مهندس تربتی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت همایش به آدرس www.medicalir.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به مطالب و کارگاه‌های در نظر گرفته شده، همایش دارای پنج امتیاز باز آموزی برای مسئولین فنی تجهیزات پزشکی است.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: