کد خبر: ۲۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 21
سرپرست وزارت بهداشت در سفر به استان مازندران، از مرکز جامع خدمات سلامت آموزشی حاج مصطفی آشوری شهرستان میاندرود بازدید کرد
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست وزارت بهداشت به همراه معاونین بهداشت و درمان وزارت بهداشت و به منظور بررسی عملکرد سیستم پزشکی خانواده و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی استان مازندران، وارد ساری شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سعید نمکی در این سفر یک روزه از چندین مرکز بهداشتی و درمانی<Cure> استان مازندران بازدید می کند.

همچنین نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل از دیگر برنامه‌های سرپرست و معاونین وزارت بهداشت در این سفر یک روزه است.

سرپرست وزارت بهداشت در سفر به استان مازندران، از مرکز جامع خدمات سلامت آموزشی حاج مصطفی آشوری شهرستان میاندرود بازدید کرد.

در این بازدید که دکتر جان بابایی و دکتر رییسی معاونین درمان و بهداشت وزارت بهداشت نیز حضور داشتند، نحوه کارکرد، جزییات و مشکلات اجرایی سیستم پزشکی خانواده و نظام ارجاع مورد بررسی قرار گرفت.

در این مرکز بهداشتی و درمانی، خدمات مامایی، مراقبت سلامت، پزشکی خانواده و آموزش به دانشجویان رشته پزشکی ارائه می‌شود.

همچنین شهرستان میاندرود دارای هشت مرکز جامع خدمات سلامت است و ۵۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش مرکز جامع خدمات سلامت آموزشی حاج مصطفی آشوری قرار دارند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: