کد خبر: ۲۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 12
شفا آنلاین- تفاهم‌نامه همکاری و اعطای تسهیلات بانکی بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک گردشگری با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضاء رسید.

به گزارش شفا آنلاین، و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه همکاری و اعطای تسهیلات بانکی بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بانک گردشگری به امضای سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این سازمان و علی اصغر سفری مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری رسید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم با اشاره به هدفگذاری سازمان میراث فرهنگی برای ساخت هتل‌های 4 و 5 ستاره در کشور، گفت: با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید در تعامل با دنیا و و رکود گردشگری تاریخی و فرهنگی در برخی کشورهای منطقه، فرصت طلایی برای رونق گردشگری ایران به وجود آمده است.

سلطانی‌فر روند روبه رشد گردشگری در کشور را امیدوارکننده و مثبت ارزیابی کرد و گفت: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته ما دربخش گردشگری برای رسیدن به یک تعادل منطقی نیازمند احداث و تکمیل پروژه‌های هتل‌سازی در کشور هستیم.

معاون رئیس‌جمهور از ارائه تخفیف و امکانات ویژه برای ترغیب قشر دانشجو و بازنشسته کشور به سفر در ماههایی غیر از ایام پیک سفر خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای سفر دانشجویان و بازنشستگان در ایام کم‌مسافر صورت گرفته و با بسیاری از دستگاههای مرتبط با امور گردشگری در این زمینه توافق‌ شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه رویکرد دولت در بحث توسعه گردشگری را جدی دانست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: