کد خبر: ۲۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 2019January 09
هنگامی که می خواهیم فلفل های تند را خرد کنیم ، دستمان به شدت بوی فلفل می گیرد و تندی آن جذب پوست می شود . برای جلوگیری از تند شدن دست و بو گرفتن آن هنگام بریدن فلفل، دست ها را با کمی روغن چرب کنید.

شفا آنلاین>سلامت>گاهی مهمان دارید و مجبور هستیدآشپزی کنید اما بوی پیاز داغ و روغن فضای خانه را پر می کند . زمانی قرار است نان وپنیر وگردو را به عنوان عصرانه برای خانواده آماده کنید اما گردوهایتان له می شود یا سبزی هایی که خریداری می کنید، خیلی زود پژمرده وفاسد می شود . در ادامه مطلب خانه داری روش هایی ارائه شده است که به رفع مشکلات این چنینی شما کمک می کند.

خلاصی از بوی فلفل
به گزارش شفا آنلاین:هنگامی که می خواهیم فلفل های تند را خرد کنیم ، دستمان به شدت بوی فلفل می گیرد و تندی آن جذب پوست می شود . برای جلوگیری از تند شدن دست و بو گرفتن آن هنگام بریدن فلفل، دست ها را با کمی روغن چرب کنید.


سالم درآوردن مغز گردو
برای سالم در آوردن مغز گردو ، آن را 12 ساعت در آب نمک خیس کنید و سپس بشکنید.
جلوگیری از کدری قابلمه آلومینیومی
برای جلوگیری از کدر شدن قابلمه آلومینیومی ، پوست سیب را به مدت 30 دقیقه در آن بجوشانید.


حفظ رنگ سبزی ها
برای حفظ رنگ سبزی هایی مانند گل کلم قرمز، هنگام پخت مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید . اسیدیته در حفظ رنگدانه و فلاونوئید تاثیر گذار است.
 
پیشگیری از فاسد شدن سبزی
برای جلوگیری از خراب شدن سبزی ها ، یک حوله کاغذی در کشوی مخصوص سبزیجات قرار دهید تا آب اضافه را جذب و از پوسیدگی آن جلوگیری کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: