کد خبر: ۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 10
شفا آنلاین-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین جمعی از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مرکز حفظ اسناد و مدارک اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی پرداخت و در جریان روال امور در این مرکز قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در بازدید از این مرکز با اشاره به اینکه روند الکترونیکی کردن بایگانی های سازمان آغاز شده است گفت با تحقق این هدف شاهد تحول جدی در خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.

دکتر‌سیدتقی نوربخش ارتقاء همه جانبه خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی و کسب رضایت بیمه‌شدگان را هدف اصلی تلاش و کوشش تمامی مدیران و کارکنان این سازمان دانست و اظهار کرد: در سفرهای استانی با برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مراجعه‌کنندگان به مراکز بیمه‌ای و درمانی و همچنین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی مسائل و مشکلات را به خوبی لمس می‌کنیم و برای رفع مشکلات و برآوردن خواسته‌های بیمه‌شدگان به تلاش خود می‌افزاییم.

وی اظهار امیدواری کرد که حضور مسئولین ارشد سازمان تأمین اجتماعی در استان‌های مختلف، افزایش انگیزه و تلاش مدیران و کارکنان سازمان برای خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌شدگان و همچنین حمایت هرچه بیشتر مسئولین استانی از سازمان تأمین‌اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: