کد خبر: ۲۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۷ - 2018December 27
حادثه‌ای که در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات به دلیل نامناسب بودن ناوگان حمل و نقل اتفاق افتاد سبب شد تا دانشجویانی کشته شوند که هر کدام آینده سازان این کشور بودند
شفاآنلاین>اجتماعی>مراسم یادبود دانشجویان حادثه دلخراش دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور مسئولان این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش شفاآنلاین، هنوز اشک چشمان مردم ایران از مرگ چهار دانش آموز در مدرسه زاهدان خشک نشده بود که ساعت 12:20 ظهر روز سه شنبه چهارم دی ماه 97 حادثه ای وحشتناک<Terrible> دیگری رخ داد، واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات که متاسفانه درپی آن 9 دانشجو و راننده اتوبوس جان باختند و 25 مصدوم دیگر حادثه به بیمارستان منتقل شدند.



حادثه‌ای که در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات به دلیل نامناسب بودن ناوگان حمل و نقل اتفاق افتاد سبب شد تا دانشجویانی کشته شوند که هر کدام آینده سازان این کشور بودند.


در پی این حادثه وحشتناک دانشگاه آزاد امروز مراسم یادبودی را برای دانشجویان جانباخته در مسجد نور ولایت سوهانک برگزار کرده است، در این مراسم مسئولان دانشگاه، کارکنان، اساتید، خانواده‌های داغدار و دانشجویان عزادار حضور دارند مراسمی که برای ادای احترام به جانباختگان حادثه دردآور برگزار شده است.



در این مراسم دانشجویانی که داغدار غم از دست دادن دوستان خود هستند با چشمانی گریان در گوشه و کنار مراسم حضور دارند؛ همچنین خانواده‌هایی که عزیز خود را از دست داده اند به مراسم آمده‌اند.

حضور طهرانچی و ولایتی در مراسم یادبود دانشجویان علوم و تحقیقات

محمد مهدی طهرانچی، علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف، علی مقداری مسئول دانشگاه فرشتگان( ناشنوایان)، میرمحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌ الله (ص) تهران بزرگ، روسای واحدهای دانشگاهی مختلف و کارکنان دانشگاه  آزاد در این مراسم حضور دارند و به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویند.



گفتنی است؛ شب گذشته کمیته‌ای که وظیفه پیگیری حادثه دلخراش اتوبوس علوم و تحقیقات را بر عهده داشت خبر از عزل پنج مدیر دانشگاه علوم و تحقیقات را داد و اعلام کرد که این پنج نفر در
اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

 همچنین صبح امروز مراسم تشییع یکی از دانشجویان جانباخته این دانشگاه به نام نگار باب الحوائجی برگزار شد، دانشجویی که شهریه میلیونی را در کنار جان خود تقدیم مسئولان دانشگاه آزاد کرد.yjc





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: