کد خبر: ۲۱۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018December 23
در پایان این دیدار، دکتر اسدی لاری به نمایندگی از وزیر بهداشت کشورمان از وزیر بهداشت عراق برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت و پیام دعوت دکتر هاشمی را به دکتر علوان تقدیم کرد
شفاآنلاین>سلامت>قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل به نمایندگی از وزیر بهداشت کشورمان با دکتر علوان، وزیر بهداشت عراق دیدار کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محسن اسدی لاری در این دیدار ضمن قدردانی از سطح بسیار خوب همکاری‌های ایران و عراق به خصوص در بخش سلامت، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با عراق در حوزه‌های مختلف بخش سلامت<Health>، آمادگی دارد.

همچنین در این جلسه درخصوص ثبت داروهای ایرانی و مشکلات مربوط به آن، همکاری‌های بهداشتی در ایام اربعین، همکاری در زمینه بهداشت عمومی و نظام شبکه‌های بهداشتی درمانی، مراقبت از بیماری‌های واگیردار و غیر واگیر، مدیریت بیمارستانی و گردشگری سلامت و جلسات منطقه‌ای تبادل نظر شد.

براساس این گزارش، دکتر علا عبدالصاحب علوان، وزیر بهداشت عراق نیز ضمن تقدیر از نظام سلامت ایران و توانمندی‌های کشورمان در بخش‌های مختلف بهداشتی درمانی، گفت: کشور عراق برای همکاری با بخش سلامت ایران در همه حوزه‌ها آمادگی دارد.

وی افزود: سطح همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و عراق باید بیش از گذشته ارتقا پیدا کند؛ چراکه دو کشور زمینه‌های همکاری بسیاری در حوزه سلامت دارند که باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، این روند افزایش یابد.

 براساس اعلام امور بین‌الملل وزارت بهداشت، در پایان این دیدار، دکتر اسدی لاری به نمایندگی از وزیر بهداشت کشورمان از وزیر بهداشت عراق برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت و پیام دعوت دکتر هاشمی را به دکتر علوان تقدیم کرد. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: