کد خبر: ۲۱۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 19
شبکه اخلاق پزشکی با هدف ارائه راهکارهایی جهت توسعه علمی، آکادمیک و مرتفع ساختن چالش های پيش روی اين حوزه تشکيل می‌شود

شفا آنلاین>اجتماعی>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: شبکه اخلاق پزشکی با هدف ارائه راهکارهایی جهت توسعه علمی، آکادمیک و مرتفع ساختن چالش های پيش روی اين حوزه تشکيل می‌شود.


به گزارش شفا آنلاین: باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست تخصصی با دانش آموختگان اخلاق پزشکی مناطق ده گانه کشور در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از تشکیل شبکه اخلاق پزشکی در کشور خبر داد و گفت: این شبکه با هدف ارائه راهکارهایی جهت توسعه علمی و آکادمیک و مرتفع ساختن چالش های پیش روی اخلاق پزشکی،<Medical ethics,> با عضویت تمام فارغ تحصیلات این رشته راه اندازی خواهد شد.


وی در ادامه افزود: انجمن اخلاق پزشکی کشور، چند سال است که با اخذ مجوز، فعالیت‌های خود را شروع کرده که امیدواریم با فعالیت این انجمن اخلاق پزشکی در کشور توسعه یابد.

لاریجانی ادامه داد: دایره المعارف اخلاق پزشکی با دیدگاه اسلامی و بینش اهل بیت با اخذ مشورت با شبکه ای از مسلمانان دنیا در حال شکل گیری است که امیداریم با تحقق این مهم، گامی در جهت نشر این افکار برداشته شود.

وی خطاب به دانش آموختگان گروه اخلاق پزشکی گفت: باید گروه اخلاق پزشکی به سمت جذب جامعه پزشکی رفته و در زمینه اخلاق پزشکی عمقی کار کند. فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: