کد خبر: ۲۱۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 18
اکنون 752 بیمار کلیوی در انجمن استان به ثبت رسیده است که از این تعداد 699 نفر دیالیز خونی و 26 نفر دیالیز صفاقی می شوند. این درحالی است که 350بیمار نیز تحت پیوند قرار گرفته اند
شفاآنلاین>سلامت>با همکاری بانک های ملی و ملت به بیماران کلیوی استان قم وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

 به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران، حسین زین العابدین مشرف مدیرانجمن قم گفت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی قم در فعالیت های خود رسیدگی به امور پیوند ، رسیدگی به امور اداری و حل مشکلات معیشتی و دارویی بیماران ، همکاری با پزشکان و مراکز درمانی استان ازجمله بیمارستان امیرالمونین ومرکز دیالیز بهار را جهت درمان و پیشگیری از بیماری های کلیوی<kidney Diseases> دنبال می کند .

وی ادامه داد: خدمات پزشکی و کلینیک رایگان برای بیماریابی بستگان بیماران دیالیز و پیوندی، تعامل و برگزاری جلسات با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ، استانداری ، موسسات بیمه ، کمیته امداد ، بهزیستی ،هلال احمر و مراکز دیگر جهت خدمات رسانی بهتر وعقد قرارداد با بانکهای استان به خصوص بانک های ملی و ملت جهت ارائه وام قرض الحسنه به بیماران کلیوی از برنامه هایی است که در انجمن استان قم پیگیری می شود.

مشرف در خصوص تعداد بیمار کلیوی استان قم افزود: تاکنون 752 بیمار کلیوی در انجمن  استان به ثبت رسیده است که از این تعداد 699 نفر دیالیز خونی و 26 نفر دیالیز صفاقی می شوند. این درحالی است که 350بیمار نیز تحت پیوند قرار گرفته اند.

مدیرانجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قم در رابطه با برنامه های آتی خود در این انجمن تصریح کرد: توسعه همکاری با ستاد خیرین استان قم و افزایش فعالیت ها با سناد خیرین سلامت استان از جمله فعالیت هایی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این موارد تهیه واحد ملکی جهت استقرار انجمن استان، تلاش جهت افزایش جذب کمک های مردمی ، تامین سبد کالا و سایرمایحتاج بیماران نیازمند در ایام دهه فجر و ایام نوروز ، و همچنین توسعه برنامه های ورزشی برای بیماران از برنامه هایی است که در دستور کار انجمن این استان قرار دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
سلام من دوسال پیش سرطان رحم داشتم بارادیوگرافی درمانشدم الان خیلی دلم دردمیکنه باز ربطی به این سرطان دارد لطفاجواب بدی برم دکتر میترسم برم دوباره بگن سرطان داری
مدیر پایگاه
باسلام
شما حتما باید توسط متخصص مربوطه که تحت درمان اش هستید معاینه شوید تا علت مشخص شود
اقبال مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
با سلام من اقبال مرادی هستم متولد ۱۳۷۰ فوق لیسانس منابع طبیعی.حدوددوسال پیش در حین خدمت متاسفانه هردو کلیه ام و از دست دادم و خانواده ام به خاطر من دچار سختی شدید شده اند وهیچی براشون نمونده نموند حالا چشم امیدم اول به خدا و بعد به شما.ودر حین حال در بیمارستان فرهیختگان بستریم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: