کد خبر: ۲۱۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 03
آدم های مشهور و موفق نقاط مشترک زیادی با هم دارند به عنوان مثال یکی از عادت های صبحگاهی آن ها این است که بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهیم باید سخت ترین آن ها باشد.
شفا آنلاین>اجتماعی>اگر می خواهید زندگی موفقی داشته باشید این عادت های صبحگاهی <Morning habits>را از سلبریتی ها بیاموزید


به گزارش شفا آنلاین:آدم های مشهور و موفق نقاط مشترک زیادی با هم دارند به عنوان مثال یکی از عادت های صبحگاهی آن ها این است که بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهیم باید سخت ترین آن ها باشد. آن ها برنامه زندگی خود را طوری برنامه ریزی می کنند که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای خود تعادل داشته باشند.



باراک اوباما : قهوه نخورید

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بر خلاف دنیای مدرن امروزی پیش می رود زیرا علاقه ای به خوردن قهوه ندارد. او برای آبرسانی و تقویت متابولیسم چای سبز، آب پرتقال و آب می نوشد.
او دو اصل مهم در برنامه روزانه اش دارد: هرگز ورزش را فراموش نمی کند و همیشه صبحانه می خورد. نخوردن قهوه هیچ چیزی از انرژی او کم نمی کند شب ها ۵ ساعت می خوابد و بلافاصله بعد از بیدار شدن ورزش می کند.

جنیفر آنیستون : سحرخیز باشید

حتما شنیده اید که همه افراد موفق سحرخیز هستند و جنیفر آنیستون هم یکی از این افراد است. او صبح ها ساعت ۴:۳۰ از خواب بیدار می شود و شروع به انجام برنامه های صبحگاهی اش می کند. جنیفر بعد از بیدار شدن صورتش را با صابون می شوید، آب ولرم با لیمو می نوشد و ۲۰ دقیقه مراقبه می کند.

اوپرا وینفری : مدیتیشن

همه فواید مدیتیشن را می دانیم. استرس را کاهش می دهد، خلاقیت را بالا می برد و سلامت بدن را تقویت می کند. اوپرا وینفری هر روز صبح را با ۲۰ دقیقه مدیتیشن شروع می کند. اگر وقت کافی نداشته باشد ۲۰ دقیقه را به ۱۰ دقیقه کاهش می دهد اما روزی دو بار این کار را انجام می دهد.

تیم فریس : اهداف کوچک را به انجام برسانید

تیم فریس درباره موفقیت همه چیز می داند زیرا با مدیران موفق زیادی مصاحبه کرده است. او روزش را با تمیز کردن اتاق و ذهنش آغاز می کند. اولین کاری که انجام می دهند مرتب کردن تختخوابش است. این کار به او احساس غرور و موفقیت می دهد و حداقل با انجام آن می فهمد چیزی در زندگی اش هست که تحت کنترل اوست بقیه چیزها ارزش نگرانی ندارند.

لی میشل : دوش بخار

لی هر صبح بعد از یک فنجان قهوه و دوش بخار می گیرد. او حتی در روزهای پرمشغله هم این کار را انجام می دهد زیرا باعث می شود عرق کرده و سموم از بدنش خارج شود.

جسیکا آلبا : ورزش با دوستان

همه آدم های موفق ارزش ورزش کردن را می دانند. اگر روز ورزش نکنید مطمئنا شب هم این کار را انجام نخواهید داد. اما همه به خوابیدن در جای گرم بیشتر تمایل دارند تا ورزش کردن اول صبح. جسیکا برای این که تمایل بیشتری به ورزش کردن داشته باشد این کار را همراه با دوستانش انجام می دهد.

مارک زاکربرگ : انتخاب ها را حذف کنید

هنگامی که صبح ها عجله دارید نباید وقت خود را با انتخاب این که چه لباسی بپوشیم و چه غذایی بخوریم تلف کنیم. به همین دلیل بسیاری از افراد موفق و ثروتمند این انتخاب ها را از زندگی خود حذف کرده اند تا وقت کمتری برای تصمیم گیری تلف کنند. یکی از این افراد موفق مارک زاکربرگ است که ۲۰ تیشرت خاکستری در کمد لباسش دارد تا مجبور نباشد وقتش را صرف انتخاب لباس کند.

استیو جابز : رویا های تان را به خاطر بیاورید

استیو جابز در یکی از مصاحبه هایش گفته است هر روز صبح به آینه نگاه می کند و از خودش این سوال را می پرسد: اگر امروز آخرین روز عمرم بود آیا همان چیزی که امروز می خواهم انجام دهم را انجام می دادم؟ وقتی جواب سوال منفی بود (که در اکثر اوقات هم همینطور بود) برنامه اش را تغییر می داد. او هر روز با به یاد آوردن اهداف و آرزوهایش توانست به تمام آن ها برسد و هرگز خودش را فراموش نکند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: