کد خبر: ۲۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 28
اشخاصی که عکس واضحی از خودشون رو در پروفایل میزارن در واقع افراد روراستی هستن، نسبت به دیگران خوشبین هستن، ساده دل هستن و گاهی اوقات اگه ژست خاصی در عکسهاشون داشته باشن نشون دهنده جذب محبت دیگران است
شفاآنلاین>اجتماعی>انتخاب عکس پروفایل براس فضای مجازی یکی از انتخاب هایی است که بیانگر نکات زیادی درباره شخصیت فرد است. با ما همراه باشین تا با انواع عکس ها به شخصیت افراد پی ببرین.

به گزارش شفاآنلاین، انتخاب عکس پروفایل برای شبکه های اجتماعی یک انتخاب شخصی است که هر فرد بنا به سلیقه تصمیم میگیره که چه عکسی رو انتخاب کنه. عکس پروفایل افراد در فضای مجازی به عنوان شناسه معرفی آنهاست که حاوی یک پیام ذهنی و غیر کلامی است. در همین زمینه، پُست ها، عکس نوشته ها، نام کاربری، شناسه رمز، امضا، استیکرهای مورد استفاده و ... همه از این ویژگی برخوردارند.

 
شخصیت شناسی افراد از روی عکس پروفایل کارتونی


افرادی که برای پروفایل خود عکس کارتونی انتخاب میکنن معمولا اهل رویاپردازی و تخیل هستن و از واقعیت های زندگی فرار میکنند.درون این افراد پر از شیطنت های کودکانه است و هنوز کودک درونشان فعال است و بسیار اهل جنب و جوش و فعالیت هستن. انتخاب عکس های کارتونی ترسناک برای پروفایل نشان دهنده: اضطراب<Anxiety>، ترس درونی، خودآزاری، دیگرآزاری، آشفتگی ذهنی، پرخاشگری و عصابانیت فرد است.

 
شخصیت شناسی افراد از روی عکس پروفایل کودکانه


افرادی که برای پروفایل خودشون عکس کودک انتخاب میکنند نشاندهنده: نقش مادری فرد، برگشت به زمان کودکی، در جستجوی پاکی و صداقت دوران کودکی، به دنبال حمایت و نوازش خانواده، گاهی هم با برگشت به زمان کودکی فرد نیاز به محبت و جلب توجه خودش رو نشون میده، گاهی هم نشان از مظلومیت و وابستگی شدید به خانواده داره.

 
شخصیت شناسی افراد با نداشتن عکس پروفایل

افرادی که برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی هیچ گونه عکس انتخاب نمی کنند معمولا علاقه ای به معرفی خود ندارن، میخوان جلب توجه معکوس کنند، برای مدت کوتاهی میخوان در شبکه ها اجتماعی فعالیت داشته باشن، میخوان ناشناس باقی بمونن، تمایلی برای بیان جنسیت خودشون ندارن، قصد محک زدن افراد رو دارنو یا بی حوصله و افسرده هستن.

 
شخصیت شناسی افراد از روی عکس خود شخص در پروفایل

اشخاصی که عکس واضحی از خودشون رو در پروفایل میزارن در واقع افراد روراستی هستن، نسبت به دیگران خوشبین هستن، ساده دل هستن و گاهی اوقات اگه ژست خاصی در عکسهاشون داشته باشن نشون دهنده جذب محبت دیگران است.

 
شخصیت شناسی افراد از روی عکس تاریخی پروفایل

اشخاصی که تمایل دارن از عکسهای تاریخی برای پروفایل خود استفاده کنن معمولا اهل گفتگو هستن، دوست دارن درباره یک مطلب خاص توضیح بدن، تمایل به تقلید از مشاهیر ادبی و هنری و تاریخی دارن، تمایل به کم حرفی اما پرنویسی دارن، معمولا درونگرا هستن و ذهنی جستجوگر دارن.

 
شخصیت شناسی افراد از روی عکس پروفایل با تم عاشقانه

معمولا افرادی که برای پروفایل خود عکسهایی با تم عاشقانه انتخاب میکنن در جستجوی محبت هستن و معمولا عواطف شکننده ای دارن. خیلی وقتها هم نشون دهنده تجربه شکست عشقی فرد، وجود اضطراب و احساس افسردگی و غم در فرد هست.خیلی وقتها هم نشان دهنده تمایل فرد به گوشه گیری، زودرنج بودن، احساس خستگی، وابستگی عاطفی شدید، تمایلات جنسی آشکار یا سرکوب شده و یا تفکرات بد یا توجه به شکست عشقی قبلی فرد هست.

 
شخصیت شناسی فرد از روی عکس پروفایل طبیعت

گذاشتن عکس طبیعت بر روی پروفایل بیانگر لطافت و مهربانی فرد، جستجوی صلح و آرامش، نداشتن علاقه برای شرکت در بحث های تنش آور جنجالی و گاهی هم به معنی اضطراب درونی فردی است که به دنبال آرامش است. البته نوع عکس یعنی گل، گیاه، حیوان و ... در جای خود معنای خاص خود را دارد.زیبامون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: