کد خبر: ۲۱۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 04
دبیر همایش کار داوطلبانه از ضرورت پژوهش‌های علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه خبر داد و افزود: هم اکنون ۴۰ تشکل در کشور در حوزه مبارزه و درمان سرطان فعالیت می‌کنند
شفاآنلاین> سلامت> دبیر همایش کار داوطلبانه از ضرورت پژوهش‌های علمی برای فعالیت‌های داوطلبانه خبر داد و افزود: هم اکنون ۴۰ تشکل در کشور در حوزه مبارزه و درمان سرطان فعالیت می‌کنند.

به گزارش شفاآنلاین، آراسب احمدیان در آیین ملی نکوداشت خدمات داوطلبانه که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار کرد: بسیار ارزشمند است که با وجود درشتی و بدی‌های این جهان داوطلبان اقدام به فعالیت‌های خیر و نوع دوستی می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون 40 سمن در حوزه سرطان فعالیت جدی دارند و خدمات مختلفی را به بیماران ارایه می‌دهد.

احمدیان با اشاره به ضرورت بررسی علمی فعالیت‌های داوطلبانه گفت: نیاز داریم در سیمنار های علمی در خصوص فعالیت‌های داوطلبانه و چگونگی حفظ روحیه داوطلبان و همچنین چگونگی فعالیت کارمندان در کنار افراد داوطلب در سازمان پژوهش انجام شود.

مدیر عامل موسسه خیریه محک گفت: امروز فعالیت داوطلبانه در کشور در حال رشد زیادی است و افتتاح و مدیریت آنها نیز با افراد داوطلب است.

وی اضافه کرد: موفقیت موسسات داوطلبانه در کشور به میزانی است که می‌توان از تجربیات خوب آنها برای پیشبرد شرکت‌ها و موسسات تجاری نیز استفاده کرد.

محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هم در این همایش گفت: هلال احمر دارای 2 میلیون داوطلب است که البته ظرفیت بیش از این را دارد.

وی افزود: هلال احمر در نظر دارد با کمک دیگر سمن‌ها و تشکل‌های مردمی، کارهای بزرگی انجام دهد. تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: