کد خبر: ۲۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 05
شفا آنلاين-نخستین جشنواره فرهنگي هنري ام اس با نام پروانه های امید توسط انجمن ام اس و با مشارکت اداره کل ارشاد استان تهران از سوم تا هشتم خرداد ماه سال جاری برگزارمی شود.

به گزارش شفا آنلاين، حسين كاكاوند از نهادهاي ذيربط نظير نهاد رياست جمهوري، وزارت بهداشت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، سازمان بهزيستي، شهرداري و دیگر ارگان ها و سازمان ها خواست تا در برگزاري اين هفته مشارکت داشته باشند.

وی در خصوص نخستین دوره جشنواره فرهنگي هنري پروانه های امید که به مناسبت هفته ام اس از سوم تا هشتم خردادماه برگزار مي‌شود اظهار داشت : جشنواره در یازده رشته فيلم، شعر، داستان نویسی، عكس، نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، كاريكاتور، تصويرسازي، پوستر و مجسمه سازي برگزار مي‌شود.

دبير ستاد برگزاری هفته ام اس ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 22 اردیبهشت است که بدینوسیله از همه هنرمندان دعوت می کنیم تا با حضورشان ما را در رسیدن به اهداف جشنواره یاری رسانند. ضمنا آثار ارسالی پس از داوری توسط هیئت داوران در هر رشته نمایشگاهی از سوم تا هشتم خرداد ماه در گالری اداره کل ارشاد استان تهران از ساعت 10 لغایت 21 به نمایش عموم در خواهد آمد و طی مراسمی از نفرات برتر در هر رشته در روز نهم خرداد در مراسم اختتامیه این هفته در برج میلاد تقدیر خواهد شد.

وی گفت: همچنین از نکات بسیار مهم و ویژه این جشنواره حضور هنرمندان فرهیخته و شاخص کشورمان به عنوان داوران و دبیران رشته های مختلف این جشنواره می باشد که همه آنها با حضورشان ما را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره یاری می رسانند.

كاكاوند از برگزاري نخستين دوره المپياد ورزشي پروانه های امید خبر داد و افزود: این المپیاد به مناسبت هفته ام اس در دو بخش رقابتی و نمادین برای آقایان و بانوان مبتلا به ام اس برگزار می گردد. در بخش رقابتی رشته های شنا، شطرنج، دارت، سواركاري و تنیس روی میز برگزار مي گردد و در هفته ام اس از برگزيدگان اين برنامه تقدير و تشکر به عمل خواهد آمد. و در بخش دوم، به دنبال برگزاري برنامه هاي ورزشي نمادين توسط تیمهای ورزشی انجمن ام اس ایران در رشته های فوتسال، دوچرخه سواري، اسکی، كوهنوردي و پیاده روی خانوادگی هستیم.

كاكاوند در پايان ابراز اميدواري كرد که ارائه برنامه های این هقته بتواند گام موثری در افزايش خودباوري مبتلايان و ارتقای نگاه اجتماعی نسبت به ام اس باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: