کد خبر: ۲۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 18
شرکت های دانش بنیان نوپا برای تولید داخل و رشد ارتقا صنعت به ویژه به دلیل نوسانات ارزی نیازمند نسخه حمایتی دولت هستند
شفاآنلاین> اجتماعی> براساس آمار وزارت بهداشت، هر ايرانی به‌طور متوسط بيش از  ۲ دندان پوسيده دارد و هر فرد ۳۵ تا ۴۵ ساله، ۱۳ دندان خراب دارد ، اینها آمارهایی تکان دهنده از بهداشت و درمان دندانپزشکی است و نشان می دهد سالانه میلیاردها دلار ارز برای ترمیم  این دندان‌های پوسیده از کشور خارج می شود.

به گزارش شفاآنلاین: حالا یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید محصولی شده است که در دندانپزشکی برای پرکردن دندان ها استفاده می شود و  برای نخستین بار موفق شده است تا با تکیه بر دانشمندان جوان ایرانی به تکنولوژی تولید این محصول و عرضه آن به بازار  دست پیدا کند و محصول دانش بنیان ایرانی با کیفیتی مشابه نمونه امریکایی خود تولید کند که قیمت آن یک چهارم محصول مشابه با همان کیفیت است.
 
مقام معظم رهبری امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند تا بتوان با حمایت از تولید داخل چرخ اقتصاد کشور را بر پایه دانش و همت ایرانی ها به حرکت درآورد اما در این میان تولیدکنندگان به ویژه شرکت‌های دانش بنیان نوپا نیازمند حمایت های ویژه دولتی هستند تا تولید آنها متوقف نشود و بتوان در شرایط تحریم نیازمان به خارجی ها را کم کنیم و تحریم را تبدیل به فرصتی مغتنم کنیم. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: